Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-12, 13:47
Medlem
Deathwanderers avatar
99/92

dock rätt crapy eq.. xD
Citera
2013-10-12, 13:53
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
99/92

dock rätt crapy eq.. xD
Beror ju helt på vilken server du spelar, hur mkt botters det är. Men hade nog kört Trade Quarter i yala till runt 40-50, sen dragit Orc stället i Farmine, var vidrigt bra exp/h där nere för den lvln manuellt när jag körde där! Zerks, Leaders, några Warlords, 1 DL och lite high class lizards där nere, akta dig för Zaogun bara XD

EDIT: Dra lootbag där också, spottas ju ut saker du kan sälja, halberds, two handed swords, plate armors(?) etc, om du nu är fattig XD
Senast redigerad av Yamal 2013-10-12 kl. 13:55.
Citera
2013-10-12, 14:00
Medlem
Deathwanderers avatar
just ja, du lvlade på som fan där.. ska testa tipsen! tack!

:edit: måste man inte göra missions för o få tillgång till dp i farmine?
Citera
2013-10-12, 14:02
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
just ja, du lvlade på som fan där.. ska testa tipsen! tack!
Vilken server btw? Kanske kan ge dig lite eq/cash xd

EDIT: Ja, det måste du göra. Men jag gjorde new frontier fram till sista missionet på en polares char i förrgår på 1½h.. osäker vilket mission man får dpn på xd
Citera
2013-10-12, 14:10
Medlem
xaniixs avatar
Tänkte börja spela tibia igen efter att ha slutat för ca 3-4år sedan.Kan nån förklara vad offline Traning är för något
Citera
2013-10-12, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xaniix
Tänkte börja spela tibia igen efter att ha slutat för ca 3-4år sedan.Kan nån förklara vad offline Traning är för något

du kan träna skills/magic level när du är offline men det är mycket segare än vanligt och man kan inte göra det hela tiden utan man måste spara upp timmar precis som med stamina.
Citera
2013-10-12, 14:25
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelguden
du kan träna skills/magic level när du är offline men det är mycket segare än vanligt och man kan inte göra det hela tiden utan man måste spara upp timmar precis som med stamina.
Precis, jag brukar alltid logga ut alla chars på kvällen, tar 12h för att få 12h = du kan träna 12h/dygn, oavsett om du är online eller offline!
Citera
2013-10-12, 14:40
Medlem
Ferozs avatar
Har precis börjat i rook på aurora, frågan är vilken voc ska man välja? Brukar köra för det mesta manuellt och vad är smidigast och köra i högre lvl? Knight eller druid?
Citera
2013-10-12, 14:47
Medlem
Psycholog1sts avatar
Lite frågor!

Har en 102 knirre på Aurora som jag är sugen på att köra igen.

Ser att Aurora är VÄLDIGT befolkad just nu, är det omöjligt att få spawns runt lvl 100~?
Vilken bot är det som gäller nu?
Citera
2013-10-12, 15:36
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psycholog1st
Lite frågor!

Har en 102 knirre på Aurora som jag är sugen på att köra igen.

Ser att Aurora är VÄLDIGT befolkad just nu, är det omöjligt att få spawns runt lvl 100~?
Vilken bot är det som gäller nu?
du kommer aldrig få en spawn själv. men det är inte som förr i tiden, du kan inte lägga ett brev och tro att folk inte går in.

du får ändå tillräckligt exp om du delar spawnen med folk.

ibot/xenobot
Citera
2013-10-12, 16:27
Medlem
Vassknivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feroz
Har precis börjat i rook på aurora, frågan är vilken voc ska man välja? Brukar köra för det mesta manuellt och vad är smidigast och köra i högre lvl? Knight eller druid?

Paladin rekommenderar jag, aldrig en tråkig vocation. Knight blir tråkigare och tråkigare för det blir samma hunt alltid. Druid och Sorc är roliga men mycket penga beroende. Paladins kan köra både tråkig och rolig hunt och fortsätt tjäna mer o mer pengar.
Citera
2013-10-12, 17:13
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasskniv
Paladin rekommenderar jag, aldrig en tråkig vocation. Knight blir tråkigare och tråkigare för det blir samma hunt alltid. Druid och Sorc är roliga men mycket penga beroende. Paladins kan köra både tråkig och rolig hunt och fortsätt tjäna mer o mer pengar.
måste faktiskt säga att knights är roliga med. speciellt i krig, du kan fronta och bara vara allmänt jobbig utan speciellt stora risker(om du nu vet vad du gör). + combon med druid så har man otroligt fina huntställen ;D

men ja, rps kan göra nästan samma, fronta i krig men dö lättare. och 2 rp's kan hunta så gott som vad dem vill
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in