Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-09-21, 21:24
Ta det lugnt! Ifall ni mördar, säg inte varför ni dödade dem! Vill suprise-mörda dem om någon dag! Är ni sugna då, så drar vi en liten grupp och sneakar hårt.

Måste suppa för PvP också, fan vad kul det ska bli med lite action

Nä, drar ut och krökar lite och spar på staminan. Vi höres sen boys!

Gubbar de spelar på förutom de redan nämnda:

Big Crit, Scarfeyz, Rollin sixties crips.
Citera
2013-09-21, 21:41
Medlem
Fridaynights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeikz
Ta det lugnt! Ifall ni mördar, säg inte varför ni dödade dem! Vill suprise-mörda dem om någon dag! Är ni sugna då, så drar vi en liten grupp och sneakar hårt.

Måste suppa för PvP också, fan vad kul det ska bli med lite action

Nä, drar ut och krökar lite och spar på staminan. Vi höres sen boys!

Gubbar de spelar på förutom de redan nämnda:

Big Crit, Scarfeyz, Rollin sixties crips.

Dem gangsta names
Citera
2013-09-21, 21:59
Citat:
Ursprungligen postat av Fridaynight
Dem gangsta names

Jo, som sagt.. Dom rackade ner mig med brytning i text! Blev lite chockad och rädd.

Jag som ändå bott i förortsområden och umgåtts i såna kretsar mellan 11-13 år borde ju ändå förstå men, det gick verkligen inte!

Så sjukt mycket trasigt folk som spelar. Massvis med polacker, brs och förortkids.. Vad gör det oss till?
Citera
2013-09-21, 22:31
Medlem
Fridaynights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeikz
Så sjukt mycket trasigt folk som spelar. Massvis med polacker, brs och förortkids.. Vad gör det oss till?

Till den gamla skolan

Bara att fortsätta nöta, ta levels och sen sänka folk.
Citera
2013-09-21, 22:34
Citat:
Ursprungligen postat av Fridaynight
Till den gamla skolan

Bara att fortsätta nöta, ta levels och sen sänka folk.

I'm on it, boss!
Citera
2013-09-21, 23:11
Medlem
Någon som vet hur man köper ibot utan moneybookers? Mitt moneybookers konto är spärrat på något jävla vis och går inte göra ett nytt med samma visa kort..
Citera
2013-09-22, 01:39
Medlem
Vassknivs avatar
Man borde fan kunna sälja en addon Har full Warrior addon, men jag är Axe fighter! Stör mig lite på det

Troligtvis bara jag som tänker så lol, kan inte tänka mig ha en wizard addon på en knight faktiskt.

Okej warriorn är väl okej med tanke på att det är till knight. Och svärdet kan vara där för show off (roleplay)
Senast redigerad av Vasskniv 2013-09-22 kl. 01:54.
Citera
2013-09-22, 02:27
Medlem
chullans avatar
Ibland är det värt att manuella lite, hehe.
02:11 You have gained 3,686,066 experience in 1 hour and 32 minutes.
Citera
2013-09-22, 09:55
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasskniv
Man borde fan kunna sälja en addon Har full Warrior addon, men jag är Axe fighter! Stör mig lite på det

Troligtvis bara jag som tänker så lol, kan inte tänka mig ha en wizard addon på en knight faktiskt.

Okej warriorn är väl okej med tanke på att det är till knight. Och svärdet kan vara där för show off (roleplay)
tycker man borde kunna byta ut dem, om du t.e.x lämnar in SCA så får du en sca på ryggen, man ska kunna välja om man vill ha båda spikesen på shoulder eller bara ena t.e.x, tibia har allt för lite o ändra på när de kommer till outfit
Citera
2013-09-22, 13:54
Medlem
banhxeos avatar
Är det någon som spelar på Antica? Funderar på att WTa min 200 ek från Nova då jag är huntad och inte kan botta alls :P, hur ser det ut i Antica idag? Kan man botta "ostört" semi-afk?
Citera
2013-09-22, 14:02
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banhxeo
Är det någon som spelar på Antica? Funderar på att WTa min 200 ek från Nova då jag är huntad och inte kan botta alls :P, hur ser det ut i Antica idag? Kan man botta "ostört" semi-afk?
Borde inte vara några problem.

Har inte spelat så jätteaktivt de senaste, men tror inte mycket har ändrats. Har hört att den ledande guilden har slutat eftersom de blev för tråkigt och den andra stora guilden är några få svenskar med randomfolk från depots som knappt kan engelska och alla är totalt värdelösa i pvp. (Då de är före detta rpgers som aldrig pvpat förr men som är stor i käften och tror att de är bra)

Av mina polare som fortfarande spelar så verkar inget ha förändrats och är rätt lugnt, går att botta relativt ostört. Däremot var det ganska tråkigt på Antica, hände aldrig nått.
Citera
2013-09-22, 17:48
Medlem
Nån som spelar Aurora? Skriv till Luddinator, adda skype luddeludde1
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här