Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-09-11, 16:24
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxzzor
blakd och den andra är ju gamla bots.. eller?
det är äldre bots som fortfarande är tillgängliga. men de är de sämsta botsen man kan använda, du fick det svaret för din fråga ställs varje gång, och ni får den besvarad genom att gå bakåt max 3 sidor i tråden, men ingen anstränger sig, så då gör icke jag det i mina svar
Citera
2013-09-11, 17:25
Medlem
HEj installerade precis Tibia på ny dator. Tankade hem automaps, men vissa delar är helsvarta. Kommer ihåg att detta hänt förut. Bara att lägga in automapen igen, eller?
Citera
2013-09-11, 17:40
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vpaz
HEj installerade precis Tibia på ny dator. Tankade hem automaps, men vissa delar är helsvarta. Kommer ihåg att detta hänt förut. Bara att lägga in automapen igen, eller?
har haft samma problem, det är bara o stänga av tibia helt o dra över mappen igen
Citera
2013-09-11, 19:07
Medlem
Kicksen ska vara över nu, om jag förstått det rätt kommer DDoS attacker knappt märkas längre
Citera
2013-09-11, 19:29
Medlem
Deathwanderers avatar
känns lite som nåt dom sagt i flera år... men vi får hoppas på de!
Citera
2013-09-11, 21:28
Medlem
Hey, la av precis innan "part 2" av summer update. Den skulle ju implentera flera olika nya monster o skit, eller hur? Revamp av AB samt Drefia? Men jag hittar inte info någonstans om detta, försvann det bara eller är jag dålig på att leta? Kikat på både Tibia.com news archive samt tibia wiki, hunting places, updates, etc.
Citera
2013-09-11, 22:20
Medlem
Fridaynights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
KOMIGEN PEEEEGEEE! hur ligger det till med kicks o sånt nu då? går det att spela? eller är de 4-5 kicks om dagen? planerar in ett otroligt bra tillfälle o dra igång exp bonusen!

Ja förfan!
Jag har nog bara haft 1 kick senaste veckan, funkar bra nu faktiskt

Aa jag väntar med på rätt tillfälle att aktivera bonus exp
Citera
2013-09-12, 17:13
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Aktiverade min bonus-exp direkt när den kom eftersom min server är så satans tom. Har tagit 183-193 på 5 dagar. Huntar bara med bonus-stamina också, smutt.
Citera
2013-09-12, 18:56
Medlem
zupdawgs avatar
Någon som har erfarenhet av TUGbot? Är det helt gratis eller har man bara några dagar?
Senast redigerad av zupdawg 2013-09-12 kl. 19:21.
Citera
2013-09-12, 22:22
Avslutad
Var finns alla sköningar på Flashback? Tänkte precis börja spela lite med en polare igen för nostalgins skull, var ju en riktigt höjdare för typ 6-10 år sedan så blir väl rätt mycket nytt man måste vänja sig vid!

Tips på server? Fortfarande mages som briljerar i PvP? Vart är de bästa hunting-ställerna upp mot level 50 som mage?
Citera
2013-09-12, 22:30
Medlem
j0k3r1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeikz
Var finns alla sköningar på Flashback? Tänkte precis börja spela lite med en polare igen för nostalgins skull, var ju en riktigt höjdare för typ 6-10 år sedan så blir väl rätt mycket nytt man måste vänja sig vid!

Tips på server? Fortfarande mages som briljerar i PvP? Vart är de bästa hunting-ställerna upp mot level 50 som mage?

Vi är alla på Aurora!
Mages tar ut sin rätt, men paladins har blivit markant bättre. Hunting ställena kan du fråga om in-game, så får du hjälp där via English-chat, men water elementals i Port Hope lär vara en höjdare.
Citera
2013-09-12, 22:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av j0k3r1
Vi är alla på Aurora!
Mages tar ut sin rätt, men paladins har blivit markant bättre. Hunting ställena kan du fråga om in-game, så får du hjälp där via English-chat, men water elementals i Port Hope lär vara en höjdare.

Tack så mycket för svar!

Minns tiderna när man som mage huntade i Edron drags med Demon skellies. Är detta något som fungerar fortfarande för en hyfsad xp/timme?

Har Flashback sin egna lilla guild på servern? Jag och polaren skulle behöva en mentor!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in