Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-16, 23:25
Medlem
veriKaoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Först fick man ju bara 30 dagars ban samt deletion warning, sen ändrades det till 30 dagars ban och permanent deletion warning för att sedan bli deletion direkt.

GG/Candy > TibiaAuto> Blackd > NG > Elf > Neo > Xenobot/Redbot/iBot. (Visst hette det GG Candy, eller var GG och Candy olika program?)

Har för mig att skapelse processen såg ut så.

Någon som kan bekräfta ifall Biffbot verkligen har funnits eller om de bara var en fejk med virus? Detta under samma tidsperioden GG/Candy/7.4 var aktuellt, hörde om folk som hade detta och första gången jag hörde talas om cavebot överhuvudtaget, men alla biffbot versionerna man hittade var virus. Har de funnits?
GG och Candy var olika program, men de hade inte cavebot.
Citera
2013-07-17, 00:07
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:

Sen hette det Elfbot NG, är jag inte helt ute och cyklar så var Elfbot en annan skapare än TibiaNG men som hade nått avtal med Tibiabot och därav blev det en NG produkt.

ekx som gjorde elfbot, jobbade? elr hade iaf nånting med ng skapare LordofWar(har ja för mig han hette) antar att det var därför elfbot hade NG med i namnet?

senare så gjorde även LoW en ny bot, ghostbot. vilket jag aldrig testade..

de va väl ekx som gjorde neo också?
Citera
2013-07-17, 00:32
Medlem
fleshbones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mango123456
Ska du spela på mac får du spela på Flashclienten som du finner på deras websida när du trycker play.

Hur fungerar den? Någon skillnad?
Tips på server med mkt svenskar osv?
Citera
2013-07-17, 00:49
Medlem
banhxeos avatar
Tänkte köpa ett tibia acc, någon som vet vad man ska tänka på och ge allmänna tips för att inte bli scammad/hackad i framtiden? Ska man beställa ny recovery key till sin adress osv?
Citera
2013-07-17, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fleshbone
Hur fungerar den? Någon skillnad?
Tips på server med mkt svenskar osv?
Det finns en nedladdningsbar klient till mac också
Citera
2013-07-17, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banhxeo
Tänkte köpa ett tibia acc, någon som vet vad man ska tänka på och ge allmänna tips för att inte bli scammad/hackad i framtiden? Ska man beställa ny recovery key till sin adress osv?

absolut beställa ny rec key
Citera
2013-07-17, 12:27
Medlem
srsbsnss avatar
Citat:
Först fick man ju bara 30 dagars ban samt deletion warning, sen ändrades det till 30 dagars ban och permanent deletion warning för att sedan bli deletion direkt.

GG/Candy > TibiaAuto> Blackd > NG > Elf > Neo > Xenobot/Redbot/iBot. (Visst hette det GG Candy, eller var GG och Candy olika program?)

Har för mig att skapelse processen såg ut så.

Någon som kan bekräfta ifall Biffbot verkligen har funnits eller om de bara var en fejk med virus? Detta under samma tidsperioden GG/Candy/7.4 var aktuellt, hörde om folk som hade detta och första gången jag hörde talas om cavebot överhuvudtaget, men alla biffbot versionerna man hittade var virus. Har de funnits?

Sen hette det Elfbot NG, är jag inte helt ute och cyklar så var Elfbot en annan skapare än TibiaNG men som hade nått avtal med Tibiabot och därav blev det en NG produkt.

Fan vad jag saknar spelet och hur det var innan senaste pvpupdaten kom och denna låt gör ju inte saknaden mindre..

http://www.youtube.com/watch?v=DpUtqLay-Po

Ni glömmer Tibiasuite, den gamla goda tiden när det enda man egentligen använde bottet till va "lighthack" och fiska/äta fisken samt göra runor Men som sagt det var inget cavebot på det heller precis som GG/candy.

Googlade tibia suite nyss och fick upp denna:
http://tibiasuite.150m.com/suite.JPG

Folk kanske kommer ihåg det när ni ser det
Citera
2013-07-17, 13:18
Medlem
pozies avatar
haha va det BARA jag som körde med ett pl bot eller? hade cavebot och runemaker osv! de va riktigt nice, speciellt när pl polarna översatte alla settings haha
Citera
2013-07-17, 13:45
Medlem
srsbsnss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
haha va det BARA jag som körde med ett pl bot eller? hade cavebot och runemaker osv! de va riktigt nice, speciellt när pl polarna översatte alla settings haha

Beror på vilken tid du snackar om Vad jag minns så fanns inte cavebot på något "känt" bot runt 2002-2004 tiden.
Citera
2013-07-17, 14:04
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srsbsns
Beror på vilken tid du snackar om Vad jag minns så fanns inte cavebot på något "känt" bot runt 2002-2004 tiden.
de va ett "underground" bot om man säger så xd men de va inte direkt bra, klarade de simpla sakerna, rope osv
Citera
2013-07-17, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av srsbsns
Ni glömmer Tibiasuite, den gamla goda tiden när det enda man egentligen använde bottet till va "lighthack" och fiska/äta fisken samt göra runor Men som sagt det var inget cavebot på det heller precis som GG/candy.

Googlade tibia suite nyss och fick upp denna:
http://tibiasuite.150m.com/suite.JPG

Folk kanske kommer ihåg det när ni ser det

Haha ja herre gud, det där hade jag för år och dar sedan. Hade dock glömt vad det hette, kul med en bild
Citera
2013-07-17, 16:11
Medlem
fleshbones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westwood
Det finns en nedladdningsbar klient till mac också

Var då? Hittar endast till Linux och windows.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in