Citat:
Ursprungligen postat av
Byggaren-Bob
Blev bannad till deletion när jag körde NG back in the days. (Nu när jag tänker efter vettefan hur det gick till, måste haft nån varning innan för annars försvann man väl aldrig direkt?) Kanske fick 30 dagars först och sen 90 dar och sen pang borta?
Förresten, visst va de NG > Elf > Neo > *Allt va nu de nuvarande botten heter?* Eller blandar jag ihop elfbot och NG? Vissa sa rösten där "Elfbot NGggg"?
Först fick man ju bara 30 dagars ban samt deletion warning, sen ändrades det till 30 dagars ban och permanent deletion warning för att sedan bli deletion direkt.
GG/Candy > TibiaAuto> Blackd > NG > Elf > Neo > Xenobot/Redbot/iBot. (Visst hette det GG Candy, eller var GG och Candy olika program?)
Har för mig att skapelse processen såg ut så.
Någon som kan bekräfta ifall Biffbot verkligen har funnits eller om de bara var en fejk med virus? Detta under samma tidsperioden GG/Candy/7.4 var aktuellt, hörde om folk som hade detta och första gången jag hörde talas om cavebot överhuvudtaget, men alla biffbot versionerna man hittade var virus. Har de funnits?
Sen hette det Elfbot NG, är jag inte helt ute och cyklar så var Elfbot en annan skapare än TibiaNG men som hade nått avtal med Tibiabot och därav blev det en NG produkt.
Fan vad jag saknar spelet och hur det var innan senaste pvpupdaten kom och denna låt gör ju inte saknaden mindre..
http://www.youtube.com/watch?v=DpUtqLay-Po