Du tycker vi var färdig med att diskutera det efter du skickat följande?
Citat:
Ursprungligen postat av woefulnissan
Citat:
Ursprungligen postat av Diablo1118
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Diablo1118
Du har fått en varning för brott mot
0.03. Trams och off-topic.
Ämne:
Kommer bostadspriserna på Gotland krascha?
Antal inlägg: 5.
Citat:
Ryssland kommer aldrig invadera Gotland. Det är något som man skulle eventuellt fundera på om man går i krig med NATO först och det är då kärnvapen används. Ingen bryr sig om Gotland om kärnvapen används, det är game over.
Citat:
Ryssland vill inte expandera. Hur många gånger ska jag behöva säga detta? Är efterbliven? Vet du varför kriget i Ukraina sker? Inte? Ge fan i att diskutera ärendet då. Blir seriöst förbannad.
Anledningen till varför Putin tog Ukraina är för att NATO placerade en marionettregering där och planerade att ge dem kärnvapen. En regering som hatar ryssar och är öppet nynazister by the day. Men det ser du inga problem med såklart.
Trots att det som händer i Ukraina just nu är Kubakrisen 2.0.
Kommer du ihåg Bay of pigs? Inte? Tragiskt.
Edit: Det mest tragiska av allt är att folk tycker det är full normalt att placera kärnvapen i händerna på öppna nynazister. Vad lever vi för jävla parallell värld egentligen?
Citat:
Du vågade inte ens citera mig, fega fanskap.
Folk vet att jag har rätt och du har fel.
Citat:
Titta, se där, du kan citera.
Ryssland kommer inte ockupera Nordeuropa ditt psykfall. Kärnvapenkrig kommer ske långt innan de får chansen.
Citat:
Skrev Nordeuropa.
Mig veterligen ligger inte Ukraina i Nordeuropa.
Mvh
En tomte.
Innan du kan skriva nya inlägg på forumet måste mottagandet av varningen bekräftas. Klicka på följande länk för att bekräfta att du har mottagit varningen:
Länk
Höll mig till ämnet. Men censurera mig du. Jag skapar bara nya konton och kommer med nya IP-adresser.
Jävla censurfitta.
Okej då vet jag....
Varsågod, censurfitta.
Och sen efter jag gått och lagt mig skickade
Citat:
Flyttade inlägget till den stora tråden om Invasionen om Ukraina, men valde att varna mig då det var offtopic för ämnet han flyttade ämnet till. Vad fan?
Hur fan kan man flytta en tråd till en annan och utdela varningar för att det är offtopic för ämnet det flyttas till vad lever han i för jävla fantasivärld?
Vad är det för sinnessjuk censur som händer?
Jag tycker i och för sig fortfarande dina inlägg var off topic men innan jag såg denna tråden hade jag redan raderat dina varningar flr att jag samtalat med trådstartaren om att starta en ny tydligare tråd. Något du också fått reda på om du väntat klaga tills vi diskuterat klart. Att bara kalla mig censutfitta är inte mycket till diskussion.