Citat:
Ursprungligen postat av
manurihn.32
Varför tar du inte livet av dig bara? Barn och familjelös losers som bara önskar skit över andra är verkligen patetiskt...
I svaret innan hoppas du att missiler skall börja flyga, för att direkt under hoppas att den du duellerar med skall ta livet av sig för att denne önskar krig. Det är brottsligt det du föreslår. Och det är märkligt att ena sekunden vill du själv ha krig, för att i nästa inte vilja det. Tanken om det tredje världskriget skapar tydligen kognitiv dissonans hos många. Själv hoppas jag på ett medelstort krig med små bomber, eller vad var det nu Biden sa till Netanyahu i våras, när han påbörjade sitt utrotningskrig.