Citat:
Ursprungligen postat av
RepublikenTaiwan
Av historiska orsaker. Sverige, liksom de flesta länderna i Öst- och Centraleuropa, har invaderats och eller ockuperats av Ryssland (som under period kallades Sovjet).
Citat:
Ursprungligen postat av
Tom.Of.Finland
Inte rädd, men många vet att ryssen är ett biologiskt vapen. Det finns 140 miljoner ryska soldater som väntar på att förstöra världen. Dom skapades på grund utav Satan.
Men varför har vi då nedmonterat vårt försvar och vår försvarsvilja så mycket om ryssen är så farlig och det är allvar? Har vi idioter i precis alla led?
Då tror jag mer väst och Europa bör vara rädda för muslimerna som verkligen klamrat sig fast. En direkt attack går ju att avvärja men nu när Islamisterna sitter i bolagsstyrelser, jobbar som advokater, domare, poliser, skolor, kommuner med mandat i det offentliga och kan påverka utvecklingen och nedmonteringen på riktigt.
edit: Vill bara tillägga ingen har fakta utan alla diskuterar kring egna åsikter och önskningar och pajkastningen är igång där alla skickar länkar eller delar information som överträffar den andra. Vore fint om att bara kunde sitta lite lugnt i båten liksom...