2022-03-01, 13:42
Medlem
Moderator kan lägga det här ämnet i rätt kategori om det inte passar, men ta inte bort den dock, väldigt viktigt att det här når folk.

När patriotiska människor i västvärlden, speciellt här i Sverige stödjer ett land som är känt för endast en sak, sextrafficking (Ukraina), och nu en president som är en bög komiker och gillar att klä upp sig i läderstövlar och dansa som en strippa, varför låtsas ni då som om ni faktiskt bryr er om Sverige och den negativa utvecklingen i det här landet?

https://www.youtube.com/watch?v=kgOSrw9Q8rc

Ni är problemet och det ni accepterar som normalt är totalt sinnessjukt. Nu säger jag inte att Putin är en bra människa, han har nog en hel del skit i sin byrålåda han med. Men inte förespråkar han sånt här skit, och när jag menar skit så är det all degenererat beteende som anses vara totalt normalt beteende. Förstår ni inte vilken skada ni gör, speciellt mot barn som ser sånt här och traumatiseras?

Anledningen till varför jag talar främst till patrioter är för att det är ni som hycklar, "liberaler" tycker sånt här är bra och står för det. Men ni hycklar och lägger ansvaret på någon annan till varför länder runt om i västeuropa rasar en efter en.

Säg mig varför jag ska stödja ett land som Ukraina, med en ledare som är bra mycket värre och ett till och med större skämt än Trump och Biden tillsammans. Samtidigt som rödsköldarna (Rothschild's) och de andra globalisterna som förespråkar multi-kulti för Europa tweetar sånt här....

https://twitter.com/DavMicRot/status...22121889562624

Det är inte pga massinvandring som vårat land faller, tegelsten efter tegelsten, som lagts dit av våra förfäder, det är resultatet av generationer av degenererat beteende som accepterats av er låtsas patrioter. Ni är för fega att stå på er när det faktiskt betyder något, och kikar sedan ut bakom eran gardin och undrar vad det är som har hänt? Som om det bara hände över en dag och bestämmer er nu att lägga ansvaret på någon annan. Fan så det/ni äcklar mig.

Varför stödjer ni det här? Han är en judisk bög komiker och målas upp som en modig krigsherre för att han har en skottsäker väst på sig?
Senast redigerad av 255M 2022-03-01 kl. 13:45.
2022-03-01, 13:46
Medlem
Bassplays avatar
Vad har du själv gjort emot dessa problem?
2022-03-01, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bassplay
Vad har du själv gjort emot dessa problem?
Så du accepterar att det här är ett problem, och skjuter det inte åtsidan och säger, men invandrarna då?

Bra, det är en bra början.

Det är som sagt väldigt svårt att göra någonting alls mot just det här på en stor skala. För när man väl pratar med "patrioter" så ser man samma patrioter dela #stöttaukraina och annat strunt på deras sociala media etc. Eller lägger upp bilder på hur tuff Zelensky är som står upp emot den stygga onda ryssen Putin, medans Magdalena spelar med Ryssen osv.

Det blir så tröttsamt, men jag undrar bara om det är någon mer än jag, i alla fall här i Sverige som ser igenom hela det här skådespelet och förstår att det inte har någonting att göra med krig alls. Utan man flyttar fokus från covid och brotten mot mänskligheten med hjälp av vacciner som dödade människor, till att gå tillbaka till onda ryssen vill döda oss alla.

Om det är någon annan som ser igenom det här skådespelet som blir jag mycket glad. Blir så trött på att folk alltid är 1-2 år efter hela tiden, man blir utstött som konspirationsteoretiker, till och med "patrioter" stöter ut än för att man är alldeles för "extrem" enligt dom.

Jag har investerat i land där jag har som plan att odla mat, ha kossor, hönor och ett par getter i alla fall. Det blir väl tyvärr så, för inte går det att vinna med ett gäng "patrioter" som är emot kärnfamiljen inte.

Tänker även lägga en röst på Nyans i kommande val för det är bättre att ett parti som tar upp dessa frågor, oavsett om de är främlingar kommer in i riksdagen (hoppas) än ett gäng fejk patrioter.
2022-03-01, 14:06
Medlem
Glostrups avatar
Jaha, rysstroll #278 skriver av sig i tråd #389 om hur bra Ryssland är och hur dåligt det dekadenta västerlandet är. Alternativt psykiskt störd rättshaverist #1365 skriver av sig i homofob tråd #9895.

Det kanske är dags för ett nytt FN-mandat där en auktoritär nation skapas för att befolkas av fascister, radikalkonservativa, krisen höger, vänsterextremister och övrigt folk som anser att det finns bättre system än demokrati. Den våldsbaserade anarkosyndikalismen som skulle bli resultatet skulle vara episk, och få Pol Pot att se ut som en pacifistisk mes.

Men den här tråden lutar nog mer åt psykisk sjukdom än statsunderstött trollande.
2022-03-01, 14:08
Medlem
Jordgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 255M
Varför stödjer ni det här? Han är en judisk bög komiker
Och du är en illitterat brevbärare, varför skall nån lyssna på ditt kopy pejst från trollfabriken. Lycka till med hönsen.
2022-03-01, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 255M
Moderator kan lägga det här ämnet i rätt kategori om det inte passar, men ta inte bort den dock, väldigt viktigt att det här når folk.

När patriotiska människor i västvärlden, speciellt här i Sverige stödjer ett land som är känt för endast en sak, sextrafficking (Ukraina), och nu en president som är en bög komiker och gillar att klä upp sig i läderstövlar och dansa som en strippa, varför låtsas ni då som om ni faktiskt bryr er om Sverige och den negativa utvecklingen i det här landet?

https://www.youtube.com/watch?v=kgOSrw9Q8rc

Ni är problemet och det ni accepterar som normalt är totalt sinnessjukt. Nu säger jag inte att Putin är en bra människa, han har nog en hel del skit i sin byrålåda han med. Men inte förespråkar han sånt här skit, och när jag menar skit så är det all degenererat beteende som anses vara totalt normalt beteende. Förstår ni inte vilken skada ni gör, speciellt mot barn som ser sånt här och traumatiseras?

Anledningen till varför jag talar främst till patrioter är för att det är ni som hycklar, "liberaler" tycker sånt här är bra och står för det. Men ni hycklar och lägger ansvaret på någon annan till varför länder runt om i västeuropa rasar en efter en.

Säg mig varför jag ska stödja ett land som Ukraina, med en ledare som är bra mycket värre och ett till och med större skämt än Trump och Biden tillsammans. Samtidigt som rödsköldarna (Rothschild's) och de andra globalisterna som förespråkar multi-kulti för Europa tweetar sånt här....

https://twitter.com/DavMicRot/status...22121889562624

Det är inte pga massinvandring som vårat land faller, tegelsten efter tegelsten, som lagts dit av våra förfäder, det är resultatet av generationer av degenererat beteende som accepterats av er låtsas patrioter. Ni är för fega att stå på er när det faktiskt betyder något, och kikar sedan ut bakom eran gardin och undrar vad det är som har hänt? Som om det bara hände över en dag och bestämmer er nu att lägga ansvaret på någon annan. Fan så det/ni äcklar mig.

Varför stödjer ni det här? Han är en judisk bög komiker och målas upp som en modig krigsherre för att han har en skottsäker väst på sig?

Du är bara ett Putin-troll. Ägna din tid åt att utforska din Putin-buttplug istället och så håll dig i Moskva ditt jä'vla miffo.
2022-03-01, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glostrup
Jaha, rysstroll #278 skriver av sig i tråd #389 om hur bra Ryssland är och hur dåligt det dekadenta västerlandet är. Alternativt psykiskt störd rättshaverist #1365 skriver av sig i homofob tråd #9895.

Det kanske är dags för ett nytt FN-mandat där en auktoritär nation skapas för att befolkas av fascister, radikalkonservativa, krisen höger, vänsterextremister och övrigt folk som anser att det finns bättre system än demokrati. Den våldsbaserade anarkosyndikalismen som skulle bli resultatet skulle vara episk, och få Pol Pot att se ut som en pacifistisk mes.

Men den här tråden lutar nog mer åt psykisk sjukdom än statsunderstött trollande.
Vad exakt är det du ser som positivt med homosexualitet, och varför förespråkar man det, eller ens låtsas som om det är normalt? Det är döden personifierad. Det är inte så att jag hatar homosexuella, i själva verket så tycker jag synd om dom och det finns en utväg för dom också.

Det här "kriget" har dock ingenting att göra med vad du/ni tror. Utan allt handlar om att förflytta fokus, och fånga in alla får igenom, så man aldrig någonsin ser sanningen, utan hålls fast i sin MK-Ultra koma.

Nu vet jag ju inte om du ens bryr dig om Sverige, eller om du vill att det ska bli ett homosexuellt, demokratiskt, multi-kulti land. Men då är det nog bra om du förstår att du inte kan normalisera/förespråka homosexualitet och samtidigt ha multi-kulti. För de folket som inte normaliserar/förespråkar homosexualitet och annat degenerat beteende kommer bli majoritet, och då är den sagan slut.

Och jag är inte heller anti invandring längre, utan jag ser konstigt nog de muslimska invandrarna som mina ända allierade i den här kampen. Därav mitt val att rösta på Nyans.
2022-03-01, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow-Mule
Du är bara ett Putin-troll. Ägna din tid åt att utforska din Putin-buttplug istället och så håll dig i Moskva ditt jä'vla miffo.
Jag bryr mig inte ett dugg om Putin eller bögen på andra sidan, utan mer vad det hela representerar, och varför det nu står klart att Sverige inte kommer att återhämta sig från denna dekadens. Det finns inga patrioter i Sverige och det står nu klart.

Jag vill aldrig mera se eller höra någonting mer om att "försvara" Sverige mot någon främmande makt. För det finns ingen främmande makt som ni talar om, nej varken Putin eller någon annan, som kommer skada Sverige. Utan det har att göra med ett/flera beteenden som har normaliserats under en väldigt lång period, flera generationer.

Det går inte att bryta den här trenden, utan man kommer att få börja om efter kollapsen. Tyvärr så är det många som inte ser vad som komma skall, och ni är också förjävligt dryga och otrevliga av er fastän man försöker förklara för er hur det står till.

Man får bara höra rysstroll, konspirationsteoretiker osv. Det sovande folket, Reinfeldt hade rätt trotsallt....
2022-03-01, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbe
Och du är en illitterat brevbärare, varför skall nån lyssna på ditt kopy pejst från trollfabriken. Lycka till med hönsen.
Du ser alltså ingenting konstigt med David Rothschild's tweet? Du tror att du är på "rätt sida"?

Fasen vad drygt det är, man vill ju att folk ska se igenom skådespelet. Men ni går på även nästa påhittade historia efter den andra. När fasen ska det ta slut?
2022-03-01, 14:24
Medlem
BoISarens avatar
Frågeställningen i trådstarten är "något" spretig. Vill ts diskutera Sverige (rubriken) eller Ukraina och dess president (sista meningarna i trådstarten). Om det är det senare finns det trådar redan.

Vi låser. Åsikter om detta tas i PM

//Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in