2022-02-28, 20:51
Medlem
Biggedys avatar
Diskutera personen i fråga i den generella tråden i "kändisskvaller" och diskutera själva brottet här. Så slipper vi en massa skräp i tråden.

Någon som vet vilken tingsrätt han blev häktad i?
Citera
2022-02-28, 21:06
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sidtheman
En de gripna var med i Landskrona för 6 år sedan, då också med flygplan
Tack. Var honom jag misstänkte. Kom ut för drygt 1.5 år sedan.
Citera
2022-02-28, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Vem är dum nog att gör affärer med honom??
I den undre världen så finns det gott om sånt folk. Tro mig!
Citera
2022-02-28, 21:27
Varför släpps en mördare ut i frihet igen?
Det måste vara olagligt att ha så mesiga lagar. Någon ansvarig måste ställas till svars.
Citera
2022-02-28, 21:37
Bannlyst
Finns det någon FUP på det han har gjort innan ?
Citera
2022-02-28, 22:00
Medlem
KonstapelKlangs avatar
Detta ska bli intressant att följa... Polisen verkar lägga locket på ofta nu för tiden dock... Oredans gamla kumpan Andreas Niklasson blev ju utlämnad till Sverige för misstänkta brott i slutet av -21 men det har knappt stått en rad om det på sistonde....
Citera
2022-02-28, 22:16
Medlem
Finns en advokat som jublar nu i alla fall och kan andas ut. Han har baxat en kvarts mille av Tommy.
Citera
2022-02-28, 22:22
Medlem
KonstapelKlangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nodangerontheroof
Finns en advokat som jublar nu i alla fall och kan andas ut. Han har baxat en kvarts mille av Tommy.

Det där med honom och T.M är uppgjort och glömt för länge sen....
Citera
2022-02-28, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KonstapelKlang
Det där med honom och T.M är uppgjort och glömt för länge sen....

Se där ja.
Citera
2022-02-28, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheCryptKeeper
När jag tänker efter så skulle jag inte bli förvånad om det är en hel del fulspel från polisens sida i det här.
Speciellt med tanke på att det verkar vara en internationell härva. Tänk DEA och fallet med ensamseglaren.
Tror du att polisen har tvingat honom att hantera knarket? Tror inte jag, han är nog så korkad att han inte funderade på att polisen skulle punktmarkera honom. Undra vilka stjärnor som samarbetat med honom, dom har nog inte heller alla hästar hemma
Citera
2022-02-28, 22:31
Medlem
KonstapelKlangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Tror du att polisen har tvingat honom att hantera knarket? Tror inte jag, han är nog så korkad att han inte funderade på att polisen skulle punktmarkera honom. Undra vilka stjärnor som samarbetat med honom, dom har nog inte heller alla hästar hemma

Han har nog haft dålig koll och tagit risker ,,, Polisen har rätt avancerade metoder nu för tiden och spec när det gäller narkotika , rumsavlyssning dom placerar ut mikrofoner både i folks bostäder och bilar... T.o.m ute i naturen och på restauranger och cafe händer det om kriminella har mötesplatser... Sett det i flera fupar... Det har blivit svårare att verka för dessa stjärnor...
Citera
2022-02-28, 22:44
Medlem
Alonens avatar
Alla 4 gökungarna sitter väl frihetsberövade i Irland. Ska de dömas där ocå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in