Flashback bygger pepparkakshus!
2022-03-08, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schwarmerei
Ifr*h Ok**sh på fb.

* = a

Är det fejkat namn?
Citera
2022-03-08, 02:00
Medlem
Ffl81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frankenstein1
Är det fejkat namn?

Yes, S*gow var namnet på hennes lägenhetsdörr.

*=u
Citera
2022-03-08, 02:11
Medlem
Ffl81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saga74
De lämnar gemensamt lägenheten och GM har då tagit med sig en kniv ( i smyg) ifrån lägenheten de befinner sig i. Väl ute börjar han knivhugga BO.

BO hade också kraftiga skador i ansiktet, av spark/slag

Hämndlysten man blir. Jävla as! Ge han 16-18 år för mord, helst livstid. Sen ska han ha så mycket stryk på kåken så han inte vet vad han heter. Sen utvisning när han väl kommer ut, och i Somalia kan han få stenas till döds!
Citera
2022-03-08, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ffl81
Yes, S*gow var namnet på hennes lägenhetsdörr.

*=u

tack
Citera
2022-03-10, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rang3
Vilken av bröderna är pappa till mördaren ?

Skulle också vilja veta det, det låter osannolikt för vad jag vet så är hennes äldsta bror 26. Om hon inte har en styvbror som inte är blodsband?
Citera
2022-03-10, 17:45
Medlem
Schaefers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saga74
Hej
Ska berätta det jag vet.
BO och GM var hemma hos mamman till BO. De lämnar gemensamt lägenheten och GM har då tagit med sig en kniv ( i smyg) ifrån lägenheten de befinner sig i. Väl ute börjar han knivhugga BO.

BO hade också kraftiga skador i ansiktet, av spark/slag

Motiv är med säkerhet ej heder eller svartsjuka. GM har sagt något om psykos, men kan ju vara påhittat från hans sida för att få lindrigare straff. Tiden får utvisa.

Detta har jag fått höra av en säker källa samt av en som jobbade på akuten i Gävle när BO kom in.

Har idag fått höra ngt om att det ändå är ngt inom familjen hon gjort som dom varit missnöjda med alltså hedersrelaterat. Alltså inte drogrelaterat som det har skrivits om här.
Om ngn som VET kunde klargöra detta eller ska det behöva väntas ända tills FUP dimper ner ?
Citera
2022-03-10, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colombo123
Citat:
Ursprungligen postat av Schaefer
Lindgren och "skit" ?

Så hon kan inte ha svenska tjejkompisar varav en är gudmor till den lilla?

"just asking"

Lindgren är resande skit.
Rapportera Citera+ Citera

Vadå inte svenskar?? Sverige har flera minoriteter, Älvdalslänningar, sverige finnar, Tornedalingar, Judar, Romer/Zigenare, tattare (Är Romer som bott längre i Sverige) de ser svenskar ut, Det finns ett Romskt MC gäng som heter Romanos i Sandviken. som är del av Svenska ur befolkningen. Gör DNA test själv du är säkert tattare eller jude eller nått roligt också.

Eftersom ni verkar mer intresserad av Lindgren så ja dem är halv svenska halv finska lika som mig fast dem är zigenare och svenska resande, mina barns pappa familjen Lindgren och jag tycker att ska ni skriva och fundera över vad som hänt kan ni väl sluta lägga energi på att kasta skit och snacka skit om Lindgren. De är väl inte dem allt detta handlar om….
Citera
2022-03-10, 23:38
Medlem
Ffl81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pump4n84
Skulle också vilja veta det, det låter osannolikt för vad jag vet så är hennes äldsta bror 26. Om hon inte har en styvbror som inte är blodsband?

Också tänkt det, därför jag skrev ”kanske bror” i tidigare inlägg. Enligt två somaliska tjejvänner så är häktade Lib*an bror till henne vilket låter mer logiskt. Medans två stycken här i tråden skrev brorson. Vet inte vem som har rätt. Tror en broder heter Ab*i som inte är inblandad. Vet att släktingar som läst tråden skulle kunna reda ut det på nolltid.
Citera
2022-03-10, 23:47
Medlem
Ffl81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schaefer
Har idag fått höra ngt om att det ändå är ngt inom familjen hon gjort som dom varit missnöjda med alltså hedersrelaterat. Alltså inte drogrelaterat som det har skrivits om här.
Om ngn som VET kunde klargöra detta eller ska det behöva väntas ända tills FUP dimper ner ?

Vi får nog vänta på Fup. Ligger förmodligen sanning i båda ryktena. Borde dom inte vara missnöjda med att hon inte gift sig med barnets pappa. Haft sex innan äktenskap. Haft sex med svenskar osv osv? Allt fel enligt islam.
Citera
2022-03-11, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ffl81
Också tänkt det, därför jag skrev ”kanske bror” i tidigare inlägg. Enligt två somaliska tjejvänner så är häktade Lib*an bror till henne vilket låter mer logiskt. Medans två stycken här i tråden skrev brorson. Vet inte vem som har rätt. Tror en broder heter Ab*i som inte är inblandad. Vet att släktingar som läst tråden skulle kunna reda ut det på nolltid.

Bror till henne vet jag att han inte är. Jag misstänker att de är kusiner dock. Men det kommer väl fram i sinom tid!
Citera
2022-04-12, 14:25
Medlem
Har det kommit ut något nytt gällande fup
Citera
2022-05-05, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rang3
Ja det gjorde hon och alla runt henne. Om hon slutat sedan hon blivit mamma kan jag dock inte uttala mig om.
Det kan man ju hoppas.
Men umgänget hade hon iallafall inte städat upp så man vet ju aldrig.
Detta kan ju vara något slags knarkmord också även om det snarare pekar åt andra håll.

Både hon och pappan hade knarkfest med barnet runt, den enda nyktra fick alltid ta hand om henne. Hon höll alltid på runt barnet och hade alltid yrkeskriminella runt barnet hemma hos henne, tragiskt nog..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in