• 1
  • 2
2022-03-06, 17:26
Medlem
TuvaLies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexis20
Olert?
Bor inte han i Njurunda?
Citera
2022-03-07, 07:11
Medlem
CaLund89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuvaLie
Bor inte han i Njurunda?

nä han bor i söråker. men han har ingen son vad jag vet.
Citera
2022-03-08, 22:12
Medlem
Jodå, de har en son i den åldern och bekräftar att det är han det gäller. Det är väl pappa o mamma som försett sin son med skoter då de är i branschen.
Citera
2022-03-09, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexis20
Olert?
Japp
Citera
2022-03-11, 16:05
Medlem
Ryktet säger att pojken klarat sig, men har ett komplicerade armbrott och en del revben som brutits. Men armen ska klara sig.
Citera
2022-03-19, 08:15
Medlem
Väldigt tyst på socialmedier hos både mor och far Olert efter denna händelse.
Vad de gäller körning olovligt så är de ju inget ovanligt när de gäller sånt här, de är skotrar, hjulingar,vattenskoter, moped osv.. Vi alla har med all säkerhet varit med om de. Själv flängde jag runt en sommar på en 80 kubikare cross istället för moped när jag var ung..

Tråkigt för grabben är de i alla fall, han har väl haft nog med skit med tanke på sin Leukemi sen tidigare.
Citera
2022-03-20, 08:10
Medlem
Nej, de flesta av oss har växt upp med någon form att ”tillåten” olovlig körning. Föräldrarna visste och i t ex stugan var det okej att köra cross på skogsvägarna mm. Verkar som om grabben repar sig, har varit i skolan mm. Bara att blicka framåt som vanligt och lära sig the hard way.
Citera
2022-03-21, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjBosa
Nej, de flesta av oss har växt upp med någon form att ”tillåten” olovlig körning. Föräldrarna visste och i t ex stugan var det okej att köra cross på skogsvägarna mm. Verkar som om grabben repar sig, har varit i skolan mm. Bara att blicka framåt som vanligt och lära sig the hard way.

Ja men då så! bra att grabben är på fötter.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in