2022-03-08, 21:18
Medlem
Ska kanske också tilläggas att Jyllandsposten troligen fick nys om MENA-ländernas dåliga betalningsmoral, vilken hade pågått under en längre tid.
Antagligen många år.
Jyllandsposten är en dansk tidning. Och det var mest Arla i Danmark som blev drabbat av den dåliga betalningsviljan
Varpå Jyllandspostens redaktion på skoj kom på att publicera Muhammed-teckningar.
De första tycks ha blivit publicerade år 2005.
Senast redigerad av NegerStryparen 2022-03-08 kl. 21:48.
Citera
2022-04-07, 12:36
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheSamePerson
Vad vissa muslimer tycker och tänker om svenskar beror faktiskt ofta på okunskap. De flesta muslimer känner inte till sin religion så som man bör göra. Jag vet själv inte så mycket såklart men jag försöker lära mig alltid nya saker. När jag läste era två inlägg gick jag och läste vad islam säger om vad muslimer förväntas ha för "attityd" gentemot icke-troende. Jag hittade detta svar:

Det kan sammanfattas i fem punkter:

1) kalla dem till islam genom att visa islams sanna sida och att den är verkligen en religion dom skulle älska om dom riktigt förstod.

2) man får aldrig vara orättvis mot dem på något sätt. Inte ta deras pengar, misshandla dem eller på nåt annat sätt vara orättvis mot dem.

3) det är ok att sälja till och köpa från dem, hyra till och från dem etc.

4) att inte vara den första som hälsar på dem men om de hälsar så ska man svara. Dock ska man hjälpa dem om de är fattiga (och även* ge dem presenter när de inte är fattiga) om man t.ex råkar vara granne med dem.

5) man får inte fira deras högtider men det går bra att trösta och stötta dem vid t.ex en anhörigs död.
Att din religion förbjuder dig att vara först att säga hej när du möter Svenskar som låter dig bo i landet, det hindrar integrationen.
Citera
2022-04-07, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnackKnackKnack
Rasism säger de, när man mest försöker upplysa om att islam är satans religion

Stort mörker

Satan och helvetet och allt det är ett kristet katolskt påfund. Gissa vem som ertappas med pedofili och satanism på löpande band?
Citera
2022-04-09, 07:59
Medlem
Hur många har polisen inlett förundersökning på?
Hörde ju minst 5-6 dödshot i filmklippen, där muslimerna skriker att de ska mörda både dansken och Lamotte och att de ska passa sig när de lämnar aktionen.

Bevisen finns på band. Solklara. Muslimernas ansikten fullt synliga.
Citera
2022-04-09, 10:13
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Hur många har polisen inlett förundersökning på?
Hörde ju minst 5-6 dödshot i filmklippen, där muslimerna skriker att de ska mörda både dansken och Lamotte och att de ska passa sig när de lämnar aktionen.

Bevisen finns på band. Solklara. Muslimernas ansikten fullt synliga.

Meh! Det får ju en ju räkna med när rasisten Paludan begick hets mot folkgrupp. Varför tog inte rasisten Lamotte avstånd från koranbränningen? Nä, bättre att syna Paludan rejält och förhindra att han får tillstånd att hetsa och hata. Låt udda vara jämnt i detta fallet!
Citera
2022-04-09, 10:28
Medlem
Pusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Meh! Det får ju en ju räkna med när rasisten Paludan begick hets mot folkgrupp. Varför tog inte rasisten Lamotte avstånd från koranbränningen? Nä, bättre att syna Paludan rejält och förhindra att han får tillstånd att hetsa och hata. Låt udda vara jämnt i detta fallet!

Är det Hets mot folkgrupp att bränna Bibeln också?
Citera
2022-04-09, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pust
Är det Hets mot folkgrupp att bränna Bibeln också?

Brändes inte både koranen och bibeln iaf vid nåt tillfälle han anordnat?
Citera
2022-04-15, 13:59
Medlem
Tycker det ganska förvånansvärt hur denna mannen fortfarande andas. Med tanke på alla områden i Danmark och i Sverige nu, som han har gjort detta.

Han fick ju inreseförbud till Malmö något år tilbaka, men det hindrade inte hans små hundar till att åka över bron för att slutföra det han själv hade planerat

Ärligt talat, folk har skjutit varandra för mycket mindre..
Citera
2022-04-15, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Koranbränning i Frölunda. Rasmus Paludan igen.

Lamote sänder live:

https://fb.watch/bpSqKVjCOt/

Lamotte hotad och trakaserad.

Vad tycker ni?
Totalförbud mot denna oärliga och falska skrift !!! Brinn koranen brinn och försvinn !!!
Citera
2022-04-15, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnackKnackKnack
Rasism säger de, när man mest försöker upplysa om att islam är satans religion

Stort mörker
Satan är mycket snällare än islam , varm o go !!! Islam får mina ådror att frysa till is !!!
Citera
2022-04-15, 18:56
Medlem
fluff995s avatar
Finfin uppfostran. Ta med ungarna till demo och lär dem skrika "fucking jävla horunge" så högt de bara kan. Sunda svenska värderingar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in