Citat:
Ursprungligen postat av
fluff995
Känns lite suspekt att en snubbe med 3 publicerade videos har 274 000 prenumeranter.
Jag har sett ett par av hans videor som är äldre. Han är välkänd bland redpill-folket och då syftar på "redpill" när det gäller kvinnor. Den här killen och Roosh, bland andra, är duktiga enligt sig själv på att ragga och får för sig att de är duktiga på allt annat och får sig en liten skara följare. Jag spekulerar vilt att incels som inte lägger sina pengar på thots, lägger sina pengar på såna grabbar. Jag ogillar det, men jag kräver inga lagar för det. Själv betalar jag för mycket onödigheter och jag vill inte diktera för folk vad de ska lägga sina pengar på, olikt Fucking Bank of England som vill
"Digital cash could be programmed to ensure it is only spent on essentials, or goods which an employer or Government deems to be sensible."
Vanliga medborgare ska ha samma förhållande till sin stat och arbetsgivare som ett hopplöst socfall ska ha till socialen. Vi ses som hopplösa fall som kräver konstant dirigering för att leva ett "korrekt" liv..
Visst kan de komma med nåt intressant då och då, jag tycker Roosh har en underhållande skrivstil, men jag skulle inte ta det de säger på allvar.
De som fortfarande blint tror på massmedia är de som kommer ha det värst. Naturen, livet, karma, är extremt duktigt på att straffa tanklöshet, vi har inte besegrat naturen, Omikron bokstavligt talat våldtog våra försök att ha en inverkan på COVID, så illa att vi har faktiskt orsakat mer skada i vårt COVID-svar än COVID nånsin kunnat göra. Men, är du en sån som blint tror på massmedia så låter detta som foliehatteri.
Var det värt med lockdowns (jag pratar om världen över) och Washington Post (få se nån anklaga dem för foliehatteri) säger: "The Lockdowns Weren’t Worth It
There’s a reason no government has done a cost-benefit analysis: The policy would surely fail."
Du kan ett par trådar bort läsa helt vanligt nasse-flashbackare vurma för mandat och restriktioner.
#clownworld