Citat:
Du läser inkorrekt och svarar inte på mina frågor någon gång.
Här blandar du ihop årtal likt det du gjorde med konfrontationen under Kubakrisen.
Jag kan ju inte bevisa dina tolkningar, det är något du måste klara av själv.
"Sammarbete" med Nato är inget annat än ett medlemskap i praktiken, och då finns det inget som hindrar Nato från att placera kärnvapen vid ryska gränsen i Ukraina, eller hur?
Varför spelar du dum?
Då är liknelsen med Kubakrisen identisk ser vi.
Nej, det där måste du bevisa. Jag tycker att det är du som går på västmedia-propaganda och sedan inte klarar av att sålla ut vad som förmodligen är sant och inte.
Här blandar du ihop årtal likt det du gjorde med konfrontationen under Kubakrisen.
Jag kan ju inte bevisa dina tolkningar, det är något du måste klara av själv.
"Sammarbete" med Nato är inget annat än ett medlemskap i praktiken, och då finns det inget som hindrar Nato från att placera kärnvapen vid ryska gränsen i Ukraina, eller hur?
Varför spelar du dum?
Då är liknelsen med Kubakrisen identisk ser vi.
Nej, det där måste du bevisa. Jag tycker att det är du som går på västmedia-propaganda och sedan inte klarar av att sålla ut vad som förmodligen är sant och inte.
Uppenbarligen saknar du grundläggande läsförståelse.
Men du får förklara var du fått för dig att jag anser eller skrivit att Azovbataljonen skapades 2022.
Jag beskrev att den paramilitära milisen skapades efter den Rysska ockupationen, ingenting annat.
Att du tolkar den till att jag skriver att den skapades 2022, måste stå för dig.
Men med en någorlunda gångbar analysförmåga kan jag bara få det till att du anser att konflikten startade 2022.
Men du kan kanske ge en annan förklaring till din analys?
Att du anser att den pågående diskusionen om ett Ukrainsk medlemskap i NATO kan jämställas med att faktiskt placera ut Kärnvapen I närområdet, visar bara på att du faktiskt saknar förmågan att göra en omvärldsanalys.
Men med din bristande läs/analysförmåga så förstår jag din ståndpunkt, vilket gör att du blir ett lätt offer för Kremls propaganda.