Citat:
Ursprungligen postat av
E-Mac.
Du bemöter ju inte ens mina argument om att Putin enligt dina gelikar vill skapa ett nytt sovjetunionen genom att ockupera Ukraina, och att sovjetunionen anses var kommunistiskt. Så hur får du ihop logiken när du påstår att Ryssland har tydliga kontakter med nazister?
FN är korrupt.
Allt du behöver göra är att bara nollställa det mesta du tagit del av från västmedia rörande Ukrainakriget så att du har en förutsättningslös grund att stå på. Som det är nu så går det inte att resonera och komma vidare i diskussionen.
Sedan är det så att du har missförstått mig hela tiden från första början, men det har med din dyslexi att göra, så jag har en bättre förståelse nu.
Nu har jag samlat på mig information från många källor under de senaste 10 åren mest från bekanta som fördrivit från Donbass samt media från många länder.
Men uppenbarligen fungerar Nazie Tysklands doktriner om propaganda på sådana som dig.
Men vissa saker måste man hålla sig till d.v.s. fakta.
Fakta är att ryssland förde in trupp i Ukraina 2014 för att stödja en minoritet ockupation av vissa delar(Samt annektera Krim där troligen en majoritet var för Ryssland).
2022 fortsatte man med en fullständig invasion som delvis slogs tillbaka.
Kreml och Putins parti har kända kopplingar till Nazistiska organisationer och har bevisligen stött Nazistiska och nationalistiska partier och organisationer i andra länder.
Ukraina har haft bekymmer med nationalistiska och Nazistiska strömningar i landet som man bekämpat och inget Nazistiskt parti har haft mandat i parlamentet de senaste åren innan invasionen.
Putin har varit tydlig med att han såg Sovjets fall som en katastrof, och han hade en tydlig roll i den administrationen.
Sen om man kalla ett auktoritärt styre kommunistiskt, fascistisk, Nazistiskt eller Islamistiskt är en lek med ord.
Att du inte kan ta till dig dessa fakta tyder på att du har en begränsad läsförmåga.
Gällande ditt uttalande om att du tolkade det som om jag trodde att Azov skapades 2022 var ett antal inlägg av dig som togs bort då du gick klart över gränsen. Men det är klart att du inte minns eller kanske inte kunde läsa ditt eget inlägg.
Min ev. dyslexi har inget med din oförmåga att ta till dig fakta att göra, det handlar mer om din oförmåga att läsa och analysera fakta.