• 1
  • 2
2022-02-26, 21:39
Medlem
smurf.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
ja det är ju verkligen smart. Då får dom ens riktiga ip
Om du inte använder VPN när du begår grova brott är du så korkad att genpoolen skulle lära sig själv bättre utan dig.

Oavsett är PM säkrare än de flesta andra på det sättet, då de vägrar samarbeta med andra än just schweiziska myndigheter
Citera
2022-02-26, 21:48
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smurf.konto
Om du inte använder VPN när du begår grova brott är du så korkad att genpoolen skulle lära sig själv bättre utan dig.

Oavsett är PM säkrare än de flesta andra på det sättet, då de vägrar samarbeta med andra än just schweiziska myndigheter

självklart gör jag det, men vpn på mobilen ska väl inte va så säkert vad jag läst
Citera
2022-02-26, 22:47
Medlem
smurf.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
självklart gör jag det, men vpn på mobilen ska väl inte va så säkert vad jag läst
Allt du ser på nätet är sant. Använd kill switch.
Citera
2024-01-29, 10:24
Medlem
LittleKrishnas avatar
cock.li är öppet för registreringar. Det går även att starta mejlkonto om du är inloggad via tor eller VPN vilket de flesta mejltjänster inte tillåter.
https://cock.li/register
Citera
2024-01-29, 11:55
Medlem
Finns flertal sätt.
Använd residential proxy, använd vilken mail tjänst som helst, simplemail skapa fler epost adresser för samma mail.

Du kan skapa ny mail på flera tjänster utan att behöva länka tf nummer, kom ihåg att ange backup mail och återge säkerhetsfråga så att du kan komma in igen från ny enhet.

Du kan även köpa dump sms för att registrera mail, du kan även ordna din egen domän mail

Osv osv
Citera
2025-05-01, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caligarii
Finns flertal sätt.
Använd residential proxy, använd vilken mail tjänst som helst, simplemail skapa fler epost adresser för samma mail.

Du kan skapa ny mail på flera tjänster utan att behöva länka tf nummer, kom ihåg att ange backup mail och återge säkerhetsfråga så att du kan komma in igen från ny enhet.

Du kan även köpa dump sms för att registrera mail, du kan även ordna din egen domän mail

Osv osv

Hehe. THE sammanfattning right here. Ångrar att jag inte tidigt 200 !gjorde 10 hotmail adresser. Kör min Hotmail fortfarande samt ett par gmail. Ett jäkla meck att regga dresser idag
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in