• 3
  • 4
2006-07-17, 18:21
Medlem
Rippa helt klart, dock svårt å få tag på nu iom den senaste rassian =/
Citera
2006-07-17, 20:06
Bannlyst
stesolid är bra
Citera
2008-09-09, 01:34
Medlem
Benzodebut

Godmorgon

Drog i mig 3,5g rohypnol (3,5 tabletter) och 50g lergigan runt 2200 snåret idag, dvs 3h sen. Och nu vaknade och hade inte en aning om att jag hade somnat. Satt och spelade world of warcraft för fullt och var helt inne i spelet.
Sen minns jag bara att jag var lite flummig när jag pratade med mina internetbuds på ventrilo. Till saken hör väl att jag aldrig testat någon form av benso förut och inte hade sovit på 33h.

Föresten så var roppe den mest angenämna "drogen" jag stött på. Lugn och skön, avslappnad och pratglad. Dock har jag inte hunnit testat så mycket grejer tidigare, bara hasch ,amfetamin och en helt gäng med än så länge lagliga prylar.

Föresten, jag intog circus 0.4g amfetamin på förmiddagen efter nattskiftet eftersom jag skulle ut och åka långt med brum-brum bilen idag.

Ytterligare skojigheter var att jag vaknade flera gånger med ansiktet jättenära skärmen och var helt säker på att det var jag som karaktären i spelet.

MVH. Mäster Bergström
Citera
2008-09-09, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aapo
Godmorgon

Drog i mig 3,5g rohypnol (3,5 tabletter) och 50g lergigan runt 2200 snåret idag, dvs 3h sen. Och nu vaknade och hade inte en aning om att jag hade somnat. Satt och spelade world of warcraft för fullt och var helt inne i spelet.
Sen minns jag bara att jag var lite flummig när jag pratade med mina internetbuds på ventrilo. Till saken hör väl att jag aldrig testat någon form av benso förut och inte hade sovit på 33h.

Föresten så var roppe den mest angenämna "drogen" jag stött på. Lugn och skön, avslappnad och pratglad. Dock har jag inte hunnit testat så mycket grejer tidigare, bara hasch ,amfetamin och en helt gäng med än så länge lagliga prylar.

Föresten, jag intog circus 0.4g amfetamin på förmiddagen efter nattskiftet eftersom jag skulle ut och åka långt med brum-brum bilen idag.

Ytterligare skojigheter var att jag vaknade flera gånger med ansiktet jättenära skärmen och var helt säker på att det var jag som karaktären i spelet.

MVH. Mäster Bergström

trevligt att du fick tag på rohypnol var d' det eller svenska? Annars tycker jag nog stessolid eller iktoviril är bäst efter just tjack
Citera
2008-09-09, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aapo
Godmorgon

MVH. Mäster Bergström

Edit:
Ursäkta för hur flummigt skrivet det var, men det har väl sin anledning. Egentligen borde jag väl skriva om det lite och lägga upp det som en tripprapport istället, men det får bli vid ett senare tillfälle.
Citera
2008-09-09, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slukaren
trevligt att du fick tag på rohypnol var d' det eller svenska? Annars tycker jag nog stessolid eller iktoviril är bäst efter just tjack

http://www.4rehabilitation.com/image...nol_tablet.jpg

Jag har inte så mycket koll på vilka utgåvor det finns, men sådär ser de iallafall ut.
Citera
2008-09-09, 12:05
Medlem
narkis avatar
en riktig roche valium 10mg, då somnar jag iaf, å somnar jag inte på det slår man väl på med en ikto å en xanor samt en imovane, somnar jag inte då så ger jag upp, då är det bara slöseri på piller.

Har aldrig testar roppar, men tror nog att jag skulle somna rätt fint på en roppe eller 5 :P
Citera
2008-09-09, 15:39
Medlem
2 stillisar a 10 mg...sen sover man...

oavsett om man gatt ba kola/affe sen morgon duschen.....
farlig vana...borja med kola/affe ...2 /3 stillisar vid 0100....sover max 6 timmar...in i duschen...kola/ affe.....man ar en levande duracell kanin!!!!!!!!!!
Citera
2008-09-09, 20:29
Medlem
NitrousAcids avatar
Flytande theralen brukar jag använda när jag tjackat på och ej kan sova, dock blir man helt död dagen efter, har dock lyckats somna efter 2 st Diazepam 10mg efter en stor mängd amfetamin.
Citera
2008-09-10, 13:06
Bannlyst
Äh

Skjut in rent tjack. Då somnar Du och när Du vaknar, kanske efter ett par timmar, så är Du minst sagt påtänd. Då har Du fått Din sköna sömn och sedan mår Du prima. Klasse!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in