Citat:
Ursprungligen postat av aapo
Godmorgon
Drog i mig 3,5g rohypnol (3,5 tabletter) och 50g lergigan runt 2200 snåret idag, dvs 3h sen. Och nu vaknade och hade inte en aning om att jag hade somnat. Satt och spelade world of warcraft för fullt och var helt inne i spelet.
Sen minns jag bara att jag var lite flummig när jag pratade med mina internetbuds på ventrilo. Till saken hör väl att jag aldrig testat någon form av benso förut och inte hade sovit på 33h.
Föresten så var roppe den mest angenämna "drogen" jag stött på. Lugn och skön, avslappnad och pratglad. Dock har jag inte hunnit testat så mycket grejer tidigare, bara hasch ,amfetamin och en helt gäng med än så länge lagliga prylar.
Föresten, jag intog circus 0.4g amfetamin på förmiddagen efter nattskiftet eftersom jag skulle ut och åka långt med brum-brum bilen idag.
Ytterligare skojigheter var att jag vaknade flera gånger med ansiktet jättenära skärmen och var helt säker på att det var jag som karaktären i spelet.
MVH. Mäster Bergström
Edit:
Ursäkta för hur flummigt skrivet det var, men det har väl sin anledning. Egentligen borde jag väl skriva om det lite och lägga upp det som en tripprapport istället, men det får bli vid ett senare tillfälle.