2022-10-20, 14:24
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takpapp
Varför anges mannens yrke? Varför anges inte exfruns yrke? Vad är relevansen för ärendet?

Har det att göra med att missunsamma kommunister till journalistjävlar är avundsjuka och tycker att det är rätt åt brottsoffret? Får associationer till "greve sköt neger med jaktgevär"...

Tänkte samma sak, vad faan har det med saken att göra att han är Direktör?
Din spåning kan ha relevans.

EDIT.
Vi får vara uppmärksamma på om nästa förövare är snickare eller glassförsäljare.
Senast redigerad av 53....so what 2022-10-20 kl. 14:27.
Citera
2022-10-20, 16:54
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Fast om man tror partnern är oskyldig, då vittnar man ju för att visa att man tror på personen.
Han förstod nog en del som ev inte ville se tidigare. Han hade också samtal med C via mob. Det samtalet gav säkert ännu mer till att inte vittna, sanningen!
Citera
2022-10-20, 17:12
Medlem
HomoDeuss avatar
Dijektööööj

Finns det verkligen folk kvar som fortfarande använder det begreppet?
Citera
2022-10-20, 17:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Novotar
Han förstod nog en del som ev inte ville se tidigare. Han hade också samtal med C via mob. Det samtalet gav säkert ännu mer till att inte vittna, sanningen!

Är du helt onykter!? Han använde ju det samtalet som underlag och skickade utvalda delar till åklagaren för att bevisa övergrepp i rättsak. Eller var det vad du menade? Vad grundar du att han ev inte ville se tidigare på? Blev han plötsligt klarsynt där o inte ville vittna? Ähh lägg ner. Du seglar! Sry tidigare inlägg för mitt intrång i konversationen.
Citera
2022-10-20, 18:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gurravik
Jag tror inte att han är rädd för henne. Han är ju äntligen fri från hennes klor nu. Nu har han sett allt svart på vitt och fått bevis på att det de gång efter annan lovat varandra bara gällt honom och inte henne. Dessutom övermannade han ju henne.

Vad det gäller nye maken så hoppas jag att han kan tänka till kring vad det egentligen var han köpte (grisen i säcken). Han träffade en kvinna som han trodde var separerad, men faktum är att de 8 första månaderna av hans förhållande med henne så var hon gift med och levde med en annan man. 8 månader av lögner och svek, som en start. Sen har de haft ett distansförhållande och en förälskelsefas där de gifter sig efter vad han tror är 2 år, men som i själva verket snarare är 1 år.

Hur väl känner han henne, egentligen? Gick det inte lite väl snabbt? Förälskelsefasen och snabba ryck hör ihop med narcissism. Har han varit kapabel - så här med facit i hand - att se klarsynt på saker och ting? Jag hoppas han bryter sig ut ur förtrollningen. Kanske till och med ringer upp BO och får en lite mer nyanserad bild.

Gurravik, kan du inte berätta nu för flashback hur det kommer sig att du, en självpåtagen general för rättvisan hamnade här? Hur du med din svingade sabel ville påtala att du är enormt brydd över BO och barn men samtidigt inte redde ut att ta dem i hand och lösa det vid sidan av. Varför du menar att det ska skrivas här för barnen? Kan knappt se ett i lägg från dig som är rumsrent eller direkt anpassat för barn. Så vad ville du eg Gurravik. Tack på förhand.
Citera
2022-10-20, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpalast
Admin borde ändra rubriken
Nu:
Göteborg: Direktör knivskuren i halsen – exfru gripen (2022-02-24)

Till:
Göteborg: Direktör knivskuren i halsen – exfru fick 12-års fängelse (2022-02-24)

Eller kanske "Direktör knivskuren i halsen - jurist-exfrun fick 12 års fängelse" Tycker bådas titlar ska vara med.
Citera
2022-10-20, 19:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpalast
Admin borde ändra rubriken
Nu:
Göteborg: Direktör knivskuren i halsen – exfru gripen (2022-02-24)

Till:
Göteborg: Direktör knivskuren i halsen – exfru fick 12-års fängelse (2022-02-24)

Klockrent Palast, rätt på det som vanligt!
Citera
2022-10-20, 20:21
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av infiltrator
Är du helt onykter!? Han använde ju det samtalet som underlag och skickade utvalda delar till åklagaren för att bevisa övergrepp i rättsak. Eller var det vad du menade? Vad grundar du att han ev inte ville se tidigare på? Blev han plötsligt klarsynt där o inte ville vittna? Ähh lägg ner. Du seglar! Sry tidigare inlägg för mitt intrång i konversationen.
Varför skulle W vittna? Han har nog reagerat tidigare på P temperament, inte sanningsenlig bla bla bla. Varför ens bry dig att svärta ned W du känner inte honom. Dålig stil.
Citera
2022-10-20, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infiltrator
Gurravik, kan du inte berätta nu för flashback hur det kommer sig att du, en självpåtagen general för rättvisan hamnade här? Hur du med din svingade sabel ville påtala att du är enormt brydd över BO och barn men samtidigt inte redde ut att ta dem i hand och lösa det vid sidan av. Varför du menar att det ska skrivas här för barnen? Kan knappt se ett i lägg från dig som är rumsrent eller direkt anpassat för barn. Så vad ville du eg Gurravik. Tack på förhand.

Jag är inte i deras liv och har ingen påverkan på barnen. Det hade inte varit annat än kidnappning om jag hade tagit dom barnen någonstans. Självklart är Flashback inte anpassat för barn, men även dom blir vuxna en dag, och då kommer dom ha en del att kämpa med. Att ha en förälder som är splittrad/dubbel på det sättet som P är är oerhört skadligt för en individ. Därför tycker jag att det som vuxen är viktigt att våga säga sånt man kanske inte bör säga, som att en psykopat till morsa aldrig älskat någon annan än sig själv, så att dom vuxna barnen till en sådan inte behöver vara så jävla ensamma med sina hemska tankar.

Hur är det själv förresten med måendet? ”Självpåtagen general för rättvisan” låter mer som en beskrivning av dig själv. Du som ridderligt gav dig ut i skog och mark och letade vapengömmor och fotade BOs hus.
Citera
2022-10-20, 21:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gurravik
Jag är inte i deras liv och har ingen påverkan på barnen. Det hade inte varit annat än kidnappning om jag hade tagit dom barnen någonstans. Självklart är Flashback inte anpassat för barn, men även dom blir vuxna en dag, och då kommer dom ha en del att kämpa med. Att ha en förälder som är splittrad/dubbel på det sättet som P är är oerhört skadligt för en individ. Därför tycker jag att det som vuxen är viktigt att våga säga sånt man kanske inte bör säga, som att en psykopat till morsa aldrig älskat någon annan än sig själv, så att dom vuxna barnen till en sådan inte behöver vara så jävla ensamma med sina hemska tankar.

Hur är det själv förresten med måendet? ”Självpåtagen general för rättvisan” låter mer som en beskrivning av dig själv. Du som ridderligt gav dig ut i skog och mark och letade vapengömmor och fotade BOs hus.

Tack för förtydligandet, var är BO hus fotograferat föresten? Jag är inte riktigt med dig där kompis.
Citera
2022-10-20, 21:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Novotar
Varför skulle W vittna? Han har nog reagerat tidigare på P temperament, inte sanningsenlig bla bla bla. Varför ens bry dig att svärta ned W du känner inte honom. Dålig stil.

Varför försvara honom svagt argument kompis.
Citera
2022-10-21, 10:19
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Fast om man tror partnern är oskyldig, då vittnar man ju för att visa att man tror på personen.
Tror inte han helt trodde hon var oskyldig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in