Citat:
Ursprungligen postat av
infiltrator
Gurravik, kan du inte berätta nu för flashback hur det kommer sig att du, en självpåtagen general för rättvisan hamnade här? Hur du med din svingade sabel ville påtala att du är enormt brydd över BO och barn men samtidigt inte redde ut att ta dem i hand och lösa det vid sidan av. Varför du menar att det ska skrivas här för barnen? Kan knappt se ett i lägg från dig som är rumsrent eller direkt anpassat för barn. Så vad ville du eg Gurravik. Tack på förhand.
Jag är inte i deras liv och har ingen påverkan på barnen. Det hade inte varit annat än kidnappning om jag hade tagit dom barnen någonstans. Självklart är Flashback inte anpassat för barn, men även dom blir vuxna en dag, och då kommer dom ha en del att kämpa med. Att ha en förälder som är splittrad/dubbel på det sättet som P är är oerhört skadligt för en individ. Därför tycker jag att det som vuxen är viktigt att våga säga sånt man kanske inte bör säga, som att en psykopat till morsa aldrig älskat någon annan än sig själv, så att dom vuxna barnen till en sådan inte behöver vara så jävla ensamma med sina hemska tankar.
Hur är det själv förresten med måendet? ”Självpåtagen general för rättvisan” låter mer som en beskrivning av dig själv. Du som ridderligt gav dig ut i skog och mark och letade vapengömmor och fotade BOs hus.