2022-02-25, 16:45
Medlem
Sp1dermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mycketinsatt
Vem är släkt med någon jävla fakro från satudara? Hade fakro varit släkt med någon från klubben, då hade dom vell varit med klubben och hjälpt dom. Eller ?

Istället gömmer sig fakro ligan under stenar, man ser inte en enda av dem ute, sedan det började gå rykte om ett krig i Malmö.

Jag tror mer på att de gömmer sig för att de vet att deras släkting isam fakro är den som sålde satudara brodern nakibs liv för lite fickpengar.

Så sprid inte du falska rykten din jävla pajas.

Du snackar skit om släkten i flera av dina inlägg, antingen är du en fiende till f@khro eller så har du blivit slagen,rånad av en F@khro. Du är ett fucking slödder som inte vet ett skit och försöker vilseleda folk. Såna handlingar kan leda till stora problem, du snackar mycket skit. Men om du ser någon ute är du som en fucking myra. Snälla bara logga ut vi behöver inte dig här
Citera
2022-02-25, 16:47
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbo-Diesel
Du av någon är fake och en pajas utan dess like anmäler mina inlägg dina fega jävel. Du är rädd att bli avslöjad och att sanningen ska komma fram din pajas du leker mycketinsatt läser man alla dina inlägg så finns det inte ett enda inlägg där du kommer med konkret fakta du bara hittar på och försöker vilseleda i trådarna.
Du snackar om f@khro i 9/10 inlägg har någon i den släkten öppnat din götthåla och gett dig mardrömmar??

Ingen anmäler dina inlägg .det finns moderators i trådarna som städar bort inlägg som inte har med ämnet att göra . oavsett vad du skriver bör du ha någon form av frågeställning eller svar ang trådens ämne .
Citera
2022-02-25, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbo-Diesel
Du av någon är fake och en pajas utan dess like anmäler mina inlägg dina fega jävel. Du är rädd att bli avslöjad och att sanningen ska komma fram din pajas du leker mycketinsatt läser man alla dina inlägg så finns det inte ett enda inlägg där du kommer med konkret fakta du bara hittar på och försöker vilseleda i trådarna.
Du snackar om f@khro i 9/10 inlägg har någon i den släkten öppnat din götthåla och gett dig mardrömmar??

Varför blir alla så aggressiva när man berättar sanningen om en jävla kurd ? Känns som att flashback har blivit övertagen av kurder som går till gemensam aggressiv attack mot alla som vill säga nåt om kurder.

Jag har förståelse för att kurder inte har ett eget land, och att kurder söker en plats som de kan kalla deras hemland. Men flashback är tyvärr inte deras hemland.

Flashback är till för alla, och alla får säga sin åsikt, detta forum kommer aldrig bli ett nytt Kurdistan.

Oavsett om ni går ihop mot mig, så kommer jag alltid att säga sanningen om alla, oavsett om de är kurder eller Polacker, -det är min rättighet att säga min åsikt.
Senast redigerad av Mycketinsatt 2022-02-25 kl. 17:07.
Citera
2022-02-25, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satudarah-malmo
Soldater kan alltid offras . Det är inte en film det är verkligheten .

Precis, du sa det själv. Im@d har egentligen ingen anledning att gå på familjemedlemmer, men han gör det ändå för att han e psykopat och det ger större effekt när det gäller sprängningar. Att spränga utanför en soldats port bryr sig nog ingen om, allra minst soldaten.

Pangande är en annan sak.
Citera
2022-02-25, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redelement1
Precis, du sa det själv. Im@d har egentligen ingen anledning att gå på familjemedlemmer, men han gör det ändå för att han e psykopat och det ger större effekt när det gäller sprängningar. Att spränga utanför en soldats port bryr sig nog ingen om, allra minst soldaten.

Pangande är en annan sak.

Du förstår vitsen
Citera
2022-02-25, 17:14
Medlem
Citat:
Varför blir alla så aggressiva när man berättar sanningen om en jävla kurd ? Känns som att flashback har blivit övertagen av kurder som går till gemensam aggressiv attack mot alla som vill säga nåt om kurder.

Jag har förståelse för att kurder inte har ett eget land, och att kurder söker en plats som de kan kalla deras hemland. Men flashback är tyvärr inte deras hemland.

Flashback är till för alla, och alla får säga sin åsikt, detta forum kommer aldrig bli ett nytt Kurdistan.

Oavsett om ni går ihop mot mig, så kommer jag alltid att säga sanningen om alla, oavsett om de är kurder eller Polacker, -det är min rättighet att säga min åsikt.

Du är en fucking idiot som sprider felaktig information för att skapa problem mellan grupperingar. Du snackar alltid skit om F@khro, man kan tro att någon från släkten gjort något mot dig. Och vem fan snackade om kurder?, El ze1n och Fakhr0 är Mhallami inte kurder. Jag bara ger dig ett tips, sluta skapa falska rykten och vilseleda folk. Om du inte har vettig information, skriv inte.
Citera
2022-02-25, 17:19
Medlem
GustavAdams avatar
Dags att avsluta den här tråden verkar det som.
Citera
2022-02-25, 17:24
Medlem
Mukkyhalsarmukawis avatar
Citat:
Im@d och H.W går smäller bomber vänster och höger hos folks syskon men varför våga dom inte göra det hos VP @rben efter han knocka H.W . För då vet dom att dom har öppnat en dörr som inte går att stänga.

Manen ni är bajs, inte nog med att ni blir öppnade, nu har ni till och med öppnat konto på FB och golar ner er fiende rakt av på FB SATUKHARA!!! Hahahahahaha
Citera
2022-02-25, 17:33
Medlem
Citat:
Din pajas, alla vet redan att du är fake medlem, du är inte satudara, du är en vän till deras fiende, som leker här på flashback att du är medlem. För att vilseleda.

Jävla pajas, hade du varit äkta, så hade du vetat att fakro aldrig kan vara vänner med sh@inshas mc klubb, fake is@am fakro var ju för djävulen den som sålde sh@inshas bror till fienderna. Du som skriver här är en pajas och har inte koll på nåt.

Pajas ? Kom säg det framför mig är du snäll . Jag lägger inte ner min energi på såna som dig därför kommer du inte ens få min respons din dräng. Ps att jag heter satudarah-Malmo gör mig inte till en medlem i satudarah .. Men jag har mer inblick i blods bröder gänget än vad du någonsin kommer få från flashback. Vet inte vad du har för problem med iss@m om du nu någon gång råkat bli utpressad av han i hans goda unga dagar eller vad det nu är som drabbat dig. Om iss@m nu är fiende till satudarah hur kommer det sig han var och firade kh@led el zeins födelsedag för två veckor sen ? ”Mycketinsattiröven”
Citera
2022-02-25, 17:35
Medlem
Sp1dermans avatar
Citat:
Pajas ? Kom säg det framför mig är du snäll . Jag lägger inte ner min energi på såna som dig därför kommer du inte ens få min respons din dräng. Ps att jag heter satudarah-Malmo gör mig inte till en medlem i satudarah .. Men jag har mer inblick i blods bröder gänget än vad du någonsin kommer få från flashback. Vet inte vad du har för problem med iss@m om du nu någon gång råkat bli utpressad av han i hans goda unga dagar eller vad det nu är som drabbat dig. Om iss@m nu är fiende till satudarah hur kommer det sig han var och firade kh@led el zeins födelsedag för två veckor sen ? ”Mycketinsattiröven”

Han har säkert fått stryk av någon F@khro, kolla bara hans inlägg han blir arg när han läser att det står f@khro någonstans
Citera
2022-02-25, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mukkyhalsarmukawi
Manen ni är bajs, inte nog med att ni blir öppnade, nu har ni till och med öppnat konto på FB och golar ner er fiende rakt av på FB SATUKHARA!!! Hahahahahaha

Spelreglerna har ändrats har jag hört .

Ska trollen som lägger bomb utanför folks syster snacka

Gola är okej sa länge det inte kommer ut. Brukar inte im@d säga detta
Citera
2022-02-25, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mukkyhalsarmukawi

Tycker någon ska öppna en sida på insta så ni kan gå in i folket där istället. Mycket bättre än den här jobbiga FB.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in