Citat:
Ursprungligen postat av
Turbo-Diesel
Du av någon är fake och en pajas utan dess like anmäler mina inlägg dina fega jävel. Du är rädd att bli avslöjad och att sanningen ska komma fram din pajas du leker mycketinsatt läser man alla dina inlägg så finns det inte ett enda inlägg där du kommer med konkret fakta du bara hittar på och försöker vilseleda i trådarna.
Du snackar om f@khro i 9/10 inlägg har någon i den släkten öppnat din götthåla och gett dig mardrömmar??
Varför blir alla så aggressiva när man berättar sanningen om en jävla kurd ? Känns som att flashback har blivit övertagen av kurder som går till gemensam aggressiv attack mot alla som vill säga nåt om kurder.
Jag har förståelse för att kurder inte har ett eget land, och att kurder söker en plats som de kan kalla deras hemland. Men flashback är tyvärr inte deras hemland.
Flashback är till för alla, och alla får säga sin åsikt, detta forum kommer aldrig bli ett nytt Kurdistan.
Oavsett om ni går ihop mot mig, så kommer jag alltid att säga sanningen om alla, oavsett om de är kurder eller Polacker, -det är min rättighet att säga min åsikt.