2026-07-20, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julgranen123
Vad är det för operationer hon ska göra i Turkiet nu? När folk frågar i kommentarerna säger hon bara att hon sagt det i tidigare videos men orkar inte lyssna på hennes röst 😂
Hon ska ta bort överflödig hud på mage+rygg och göra rumpan större. Det blir ingen liten operation.
Citera
2026-07-20, 23:59
Medlem
Är det någon som vet vart hon får pengarna ifrån att utföra dessa operationer i Turkiet? Människan jobbar ju inte, och jag tror knappast att det är intjänade pengar från hennes nakensidor och musik?? En till fråga, är det Simon som tar hand om barnen när hon är iväg på spelningar? Tycker genuint synd om honom.
Citera
2026-07-21, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlaHolger
Är det någon som vet vart hon får pengarna ifrån att utföra dessa operationer i Turkiet? Människan jobbar ju inte, och jag tror knappast att det är intjänade pengar från hennes nakensidor och musik?? En till fråga, är det Simon som tar hand om barnen när hon är iväg på spelningar? Tycker genuint synd om honom.
Hon lägger ju dagligen ut att ”grisar” swishar henne så kanske någon som går igång på att bidra till operationer. Det kan också vara från OF. Jag tror inte att det är en slump att hon gör det här nu, något hon säger sig ha velat göra i många år. Precis innan hon mest sannolikt får skadestånd.
Citera
2026-07-21, 11:26
Medlem
Såg nu på hennes live på TikTok att operationen är inställd pga dåliga blodvärden. Man ska tydligen ligga på 12-13 i vanliga fall, men Nenne ligger på en 8 vilket är extremt farligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in