En analys med beskrivning och betyg av en upplevelse med en "Freelance/IndependenGirl"
Detta som står nedan gäller alltså utan att man gjort några speciella förhandlingar innan,
utan man säger bara ett pris och med det så är det ju införstått att det bara handlar om
vanligt sex.
Tex så brukar ju de flesta tjejer inte göra #1-3 utan att begära extra betalt,
men den här tjejen kör bara på och det känns som att jag är med i en porrfilm.
Detta var alltså ingen highclass working girl/eskort eller lyxprostituerad utan en
"vanlig" snygg blond ung tjej som har sex mot betalning. Hon var i 20 årsåldern, smal, med extremt atletisk kropp,
sinnessjukt fin rumpa. Hon frågade ifall jag var 25 vilket var ytterligare en komplimang eftersom
jag är betydligt äldre än så.
Detta ingick alltså utan extra kostnader:
*Avsugning utan kondom
*HandJob
*Deepthroating
*Gagging (Deepthroat)
*Tungkyssar
*Tar satsen i munnen
*River mig med naglarna på ryggen så jag fick märken efteråt
*Ger komplimanger massor av gånger om hur skön kuk jag har och hur skönt jag knullar henne
*Är en 9-10 personlighetsmässigt och utseendemässigt på min personliga preferensskala
*Knullar bättre än de flesta ex och icke-workinggirls jag varit med.
*Vi knullar i flera olika ställingar och hon älskar allt och visar i princip att vi kan fortsätta hur
länge jag vill
*Fick mig att gå omkring med halvstånd 1-2 dagar efteråt bara pga av att hon gjorde mig så jävla kåt.
Kommentarer?
Normalt?
Mitt betyg: 10/10
Detta som står nedan gäller alltså utan att man gjort några speciella förhandlingar innan,
utan man säger bara ett pris och med det så är det ju införstått att det bara handlar om
vanligt sex.
Tex så brukar ju de flesta tjejer inte göra #1-3 utan att begära extra betalt,
men den här tjejen kör bara på och det känns som att jag är med i en porrfilm.
Detta var alltså ingen highclass working girl/eskort eller lyxprostituerad utan en
"vanlig" snygg blond ung tjej som har sex mot betalning. Hon var i 20 årsåldern, smal, med extremt atletisk kropp,
sinnessjukt fin rumpa. Hon frågade ifall jag var 25 vilket var ytterligare en komplimang eftersom
jag är betydligt äldre än så.
Detta ingick alltså utan extra kostnader:
*Avsugning utan kondom
*HandJob
*Deepthroating
*Gagging (Deepthroat)
*Tungkyssar
*Tar satsen i munnen
*River mig med naglarna på ryggen så jag fick märken efteråt
*Ger komplimanger massor av gånger om hur skön kuk jag har och hur skönt jag knullar henne
*Är en 9-10 personlighetsmässigt och utseendemässigt på min personliga preferensskala
*Knullar bättre än de flesta ex och icke-workinggirls jag varit med.
*Vi knullar i flera olika ställingar och hon älskar allt och visar i princip att vi kan fortsätta hur
länge jag vill
*Fick mig att gå omkring med halvstånd 1-2 dagar efteråt bara pga av att hon gjorde mig så jävla kåt.
Kommentarer?
Normalt?
Mitt betyg: 10/10