Citat:
Ursprungligen postat av
Moretex
Ni har väl inte glömt bort att fira er nazistcollobratör Andriy Melnyk som blev återbegravd i en statsbegravning nyligen.
… som satt i koncentrationsläger
Citat:
Ursprungligen postat av
Moretex
Men Ryssland glömmer inte, det med väst allierade Sovjet förlorade 27 miljoner människor.
Den ryska befolkningen kan ju inte glömma bort något de inte vet har hänt Dumskalle!
Har du aldrig hört talas om Molotov-Ribbentroppakten som fick till följd att nassarna tillsammans med Sovjetunionen anföll Polen 1939? Dumskalle!
Citat:
Ursprungligen postat av
Moretex
vad Stalin har med det hela att göra kan ju alla fundera över
Tja, vad Bandera, och Melnyk har att göra med Rysslands försök att erövra Ukraina kan ju alla fundera över. De nämns ofta av dig, har de med kriget att göra?
Jag repeterar Ribbentrop, du får väl läsa på då du i inlägg efter inlägg visar din okunnighet. Lägg extra vikt vid 1939.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moretex
Jag är ingen kommunist
Du har i mängder med inlägg försvarat kommunistdiktaturer, så även Sovjetunionen.
Numera har du gått ”hästskoteorin” runt och försvarar fascismen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moretex
…Ukraina skapades eller att råskinn i västra Ukraina allierade sig med nazister under andra världskriget och massmördade polacker och judar
En uppseende historierevisionism i klass med när Putin stod och läste 1700-talskartor uppochner och hävdade att Ukraina aldrig har funnits.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moretex
…det ser även ut som att den östra flanken i Zaporizhia har kollapsat. I
Nja, det har du ingen källa på. Däremot ser det väl inte så bra ut generellt på fronten. Har du hört talas om ”High way to hell”?
Att som du klänga fast vid enstaka vunna kilometrar efter alla år av det krig som Fasciststaten Ryssland skulle vinna på tre dagar är beklämmande.
Du blundar för hur Ryssland drunknar i budgetunderskott och företag och samhälle som kollapsar på grund av den extremt dåliga ekonomin.
Har du läst på om vad de säger i Ryssland m.a.p. ekonomin? Ser det bra ut? Om du svarar ”ja” ljuger du igen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moretex
Det är väl lika bra jag parkerar i denna tråd där det onda uppstod tills du tröttnar.
Nej förfan Moretex, gör inte det! Med emfas ber jag dig att fortsätta. Vi har ju skitkul när du repeterar Putins, Lavrovs och Peskovs propagandalögner. Snälla fortsätt med dina lögnaktiga inlägg!
…och ett tips på vägen, läs på om Molotov-Ribbentrop, du vet det där om att alliera sig med nazister… passa samtidigt på att läsa på om Ukrainas historia.
…och vad dina funderingar beträffande PAC tycks det ha fått andra lösningar…