Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2025-11-11, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora
Gör jag?

Nej jag hejar på det ukrainska folket.

Jag hoppas dom får sin vilja igenom och får leva i ett självständigt land med fred och utan korruption.

Tyvärr är deras största chans att få ett självständigt land genom att kapitulera, detta eftersom man inte är ett självständigt land om Moskva kontrollerar en femtedel av landet, om man inte tillhör Ryssland det vill säga.

Jag hoppas att de blir av med korruptionen och för att uppnå det målet ser jag som sannolikt att de måste göra sig mindre beroende av väst, detta eftersom europa och USA fullkomligt älskar att ha och göra med en korrupt diktatur, det blir mindre strul än om man ska behöva ta hänsyn till folkets vilja som i Ukrainas grannländer Polen och Bulgarien, usch vilken huvudbry för Bryssel och Washington!

Jag hoppas att den ukrainska befolkningen får leva i fred och för att nå det målet har de återigen störst chans genom att kapitulera.

Du verkar tvärtom vara fiende till det ukrainska folket, du verkar vilja att Ukraina ska förfalla till en dystopisk bananrepublik där folket har varken rösträtt, fred, självbestämmande eller värdighet.
Du säger det inte rakt ut men det är med största sannolikhet utfallet av Zelenskys drönarpolitik som du fanatiskt absorberar som en svamp.
Har du inte läst kremls Ria Novosti?
Vid en kapitulation ska hela Ukraina tillhöra Ryssland förutom de 4 västra oblasten.
Alla i höga possitioner ska avrättas och lär du dig inte ryska inom 5 år ska du avrättas.
Och detta tycker du är det bästa för ukrainska folket!!
Citera
2025-11-11, 00:33
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:

Tyvärr är deras största chans att få ett självständigt land genom att kapitulera, detta eftersom man inte är ett självständigt land om Moskva kontrollerar en femtedel av landet, om man inte tillhör Ryssland det vill säga.

Jag hoppas att den ukrainska befolkningen får leva i fred och för att nå det målet har de återigen störst chans genom att kapitulera.

Vettu..skulle Ukraina kapitulera så skulle det första som skedde vara en flyktingkris till Europa, modell : 1 A Super !

Det du inte heller vill begripa är att det är billigare för Europa att stöda Ukraina "så länge det behövs", förutom att det är moraliskt rätt . För att på så sätt mer garantera att både vi i Europa, som Ukraina får leva i fred efter kriget nu är över (när det nu än sker !).
Citera
2025-11-11, 00:36
Medlem
Då var det dags igen.

Russian oil refinery in Saratov is under attack now.

https://x.com/bayraktar_1love/status/1988027420503326742?s=20
Citera
2025-11-11, 00:48
Medlem
Pootin kommer inte ha några oljeraff kvar snart under 2026 med denna takt Ukraina slår till mot dem.

BAVOVNA in Saratov ✌️

https://x.com/Maks_NAFO_FELLA/status/1988027602821579167?s=20
Citera
2025-11-11, 00:56
Medlem
Är det bara jag eller har ryssarna blivit sämre?
Citera
2025-11-11, 00:59
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuckeliku123

Sämre vet jag inte, men färre, och deras motivation lär väl inte precis öka med tiden...
Citera
2025-11-11, 01:02
Medlem
Kungenshoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettersson72
Pootin kommer inte ha några oljeraff kvar snart under 2026 med denna takt Ukraina slår till mot dem.

BAVOVNA in Saratov ✌️

https://x.com/Maks_NAFO_FELLA/status/1988027602821579167?s=20
Tror och hoppas att Trump sätter stopp för denna MADNESS.

Om inte är det nog bara en tidsfråga innan Azovgrabbarna har kärnvapen och inte bara sätter press på Ryssland utan på hela världen.

"Putin Unleashes 3 Nuclear Weapons: A Message for Trump? | Vantage with Palki Sharma | N18G"

https://youtu.be/1Xj6R_ggbsI?si=BRoXRMOHnsGP5RPx

Just en skön snöboll som rullar på ganska bra nu!
Citera
2025-11-11, 01:08
Medlem
Citat:
Tror och hoppas att Trump sätter stopp för denna MADNESS.

Om inte är det nog bara en tidsfråga innan Azovgrabbarna har kärnvapen och inte bara sätter press på Ryssland utan på hela världen.

"Putin Unleashes 3 Nuclear Weapons: A Message for Trump? | Vantage with Palki Sharma | N18G"

https://youtu.be/1Xj6R_ggbsI?si=BRoXRMOHnsGP5RPx

Just en skön snöboll som rullar på ganska bra nu!

Ukraina vet hur man hanterar kärnvapen. Dom har ju haft tusentals kärnvapen tidigare. Dom vet hur man gör 😎

Hade Ukraina haft kvar sina kärnvapen så hade putin aldrig vågat göra någonting, allra helst invadera Ukraina.
Citera
2025-11-11, 01:21
Avstängd
GustavAnders avatar
Citat:
Här eller vid fronten?

Här är det väl samma 3-4 stackare sen flera år tillbaka?
Citera
2025-11-11, 01:35
Medlem
Citat:
Du säger att Ukraina som har haft världens största reaktorhärdsmälta kan hantera kärnvapen?
Fantastiskt, när du Kuckeliku säger det så kan världen simma lugnt.

Skönt att ni Banderastyper inte knusslar med orden, världen hade alltså varit en bättre plats om Ukraina hade kärnvapen, bra då vet vi det Kuckeliku.
Ser du det i din spåkula Kuckeliku?

Varför inte gå ännu längre och säga att världen hade varit en bättre plats om Stepan Bandera hade haft kärnvapen?

Varför bara gå en mil när man kan gå en till?

Klart dom kan. Speciellt när rus inte längre kan tillämpa deras kleptokrati.
Hade räckt om dom sparat en robot.

Varför gjorde Ukraina sig av med sina kärnvapen?
Citera
2025-11-11, 01:37
Medlem
Kungenshoras avatar
Citat:
Klart dom kan. Speciellt när rus inte längre kan tillämpa deras kleptokrati.
Hade räckt om dom sparat en robot.

Varför gjorde Ukraina sig av med sina kärnvapen?
Bra fråga, alla länder borde väl ha kärnvapen?
Finns inget bättre vapen än det!
Citera
2025-11-11, 01:46
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:

Klart sämre. När dom är så desperata att de importerar negrer som soldater talar sitt tydliga språk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in