Citat:
Ursprungligen postat av
pettersson72
Precis du tror att du är mer expert än eliten i Bryssel som kallar dem okunniga eller obegåvade. Dessutom tidigare när man motbevisade dig med att ryssarna lämnar sina döda på slagfältet vägrade du inse det fast det finns hur mycket klipp som helst på det och det säger en hel del om dig med din så kallade "expertis"
Varför ska de ta upp det med FN det är väl bara att invadera, kan börja som Ryssland och säga att det är en övning bara, säg 500 000 man intill ryska gränsen sen lova att "vi ska inte invadera" precis som ryssarna gjorde någon vecka innan invasionen in februari 2022 sen bara köra på och hitta på någon ursäkt att det är en "Nazi Special Operation" eller hur?
Jag skrev ju att jag inte var expert men att eliten i Bryssel måste använda "experter" (och då menar jag ju människor med lite kännedom om Ukraina och Ryssland).
Det är något som är galet med dig eller vrider du orden jag skriver medvetet i propagandasyfte? Nåja, du vet nog inte själv.
Dom som är villiga att kriga får väl göra det då, Ryssland tyckte det var dags då EU och USA inte respekterade landets önskemål vad det gäller NATO och vägrade förhandla 2021, för Ryssland handlade det om landet säkerhet utmed gränserna. Notera att Ryssland inte lade sig på rygg denna gång.