Citat:
Ursprungligen postat av
smultronkungen2
Jag ska ha det som jag har sagt till dig hela tiden, drar in citatet igen, oförändrat dvs utan dina känslor inlagda i mina ord:
Här har du alltså lyckats läsa in att Kina är självförsörjande på naturtillgångar, eller kan du citera den delen som fick dig att tolka det jag skrev på det viset eller ska du skita i att citera det och visa att det var dina känslor som talade?
Jag säger att utan naturtillgångar till kina så kommer deras fabriker bli kraftigt begränsade, men du hävdar minsan att Kina har sina egna... hur är det att tolka som att du då inte menar att de är självförsörjande menar du? är du riktigt vaken eller?
Citat:
Och alla källor som efterfrågats av dig har uteblivit. Jag kan inte få en blind person att se, rekommenderar synsam för dina problem.
Du har fått källor...

så den gubben går inte, att du ägnar dig åt personangrepp som en bjäbbande liten kärring är ju tyvärr inte mitt problem...
med den politiskaviljan så ingår det då att man tillåter Kinesiska företag konkurera ut inhemska med att använda sig av slaveri.
Citat:
Men då har vi gått från att du skulle backa upp att det är Kina och inte väst som får dom stora problemen om det börjas med sanktioner till att Kina är självförsörjande och att du vill veta vart väst snor naturtillgångar? Vill du ha en ny chans att backa upp ditt påstående om att det är kina som får problem med källor så är du välkommen att försöka igen. Eller var det inte intressant längre och du bara sitter och trollar?
*Gäsp* ditt Kinesrunkande börjar bli tröttsamt...
Väst kan med lätthet öppna upp sina fabriker och börja producera eget igen (Det blir dyrare absolut men hellre det än att göra sig beroende av en kommunistdiktatur) vad har sneögonen då att komma med? Du verkar ha svårt att få in det i din trögaskalle är du måhända ordförande i trögfattarföreningen?