Nu förvarar jag inte rokossovsky men om 5 kärnvapen spetsar som Nord Korea har typ ,kan hålla USA från att anfalla så kan Ryssland med sina 2000 kärnvapen spetsar göra en väldans avskräckande handling gentemot hela NATO.
Om Ryssland inte hade kärnvapen hade USA hoppat på de, var så säker på det och vice versa
När Saddam försökte göra kärnvapen på 80 talet och IAF (Israel Air Force ) bombade den så tackade Dick Cheney Israel då knappast ngn skulle angripa Irak om de hade kärnvapen eller vad tror du ? (seriös fråga, försöker inte vara sarkastisk då många feltolkar texter så vill jag klargöra nu)
Citat:
Ursprungligen postat av
Peter77
Haha du är så jävla slut i huvudet med ditt vettlösa babbel i denna tråd.
Så han skulle köra över varenda NATO-land på minuter? Det är därför det går så bra för dom i Ukraina nu förstår jag? Som inte ens är med i NATO? Hahaha bitch please.
Du kallar dessutom konsekvent detta för en fredsoperation.
Omvärlden kallar det ett krig.
Ryssarna själva kallar det ett krig. Ryssarna själva säger att de inte vill vara där.
Du är en nyttig idiot. En av få som är så korkad att du går på Kreml-propagandan. Inte ens ryssarna själva gör det.
Skriv gärna ett svar för all del. Alltid underhållande. Jag har liksom slutat bli arg då jag mest tycker synd om människor som är så blåsta.