Citat:
Ursprungligen postat av
akademikerfyllo
Varför sköt Ukraina artilleri in i bland Donbass rysktalande befolkning den 16 februari? Åtta dagar innan Ryssland korsade gränsen.
Ingen aning. Knappast för att döda civila eller för att ge Ryssland en anledning att anfalla (vilket de hade tänkt att göra iaf). Det går att spekulera i all oändlighet om vi inte får veta mer.
Citat:
Ursprungligen postat av
akademikerfyllo
Varför finansierar väst ukrainska nazister?
Sponsrar väst den ryska nazisterna i Wagner?
Citat:
Ursprungligen postat av
akademikerfyllo
Hur kunde Ukraina få en skådespelare och missbrukare vid rodret?
Han valdes i demokratiska val. Jag förstår att det är för dig ett okänt begrepp.
Citat:
Ursprungligen postat av
akademikerfyllo
Varför har Zelensky hus runt om i världen för hundratals miljoner? I USA och Israel bland annat. En ukrainsk ledare tjänar inte dessa summor.
Du är svaren skyldig.
Jag tvivlar på att han har det men om han har det så är det skitsamma. Eller menar du att man ska börja applådera Putins folkmord och terror i Ukraina?
Jag ser i ett tidigare inlägg att du hoppas tilltala andra vilsna läsare med dina ihåliga argument i ett något naivt hopp att er perverterade variant av sanningen ska slå rot och ringar på vattnet. Du sysslar med billig smutskastning, hårdvinklar och utelämnar relevant fakta. Jag tror inte du lyckas lura någon.