Citat:
Ursprungligen postat av
Cancel---Culture
Tror jag pratar för dom flesta normala när jag ber både ryss och Nato-troll hålla käften. Det är pest eller kolera för normalt folk.
Vi ska inte gå med i Nato för att om några månader tvingas hjälpa usa sprida demokrati i något land med olja eller vilken naturgas dom då behöver för att behöva betala enorma medlemssummor och göra vårat land hotat.
När det gäller situationen så får vi hoppas att detta krig snart är över. Låter ganska illa men jag hoppas och tror att ryssarna tar Kiev för att sedan komma till förhandlingsbordet för att sedan få mindre ytor som donbass där de flesta ändå är ryssar och att Ukraina inte går med i Nato.
Varför vill folk ha krig för? Vi vet att Nato och ryssarna vill det men vi vanliga människor vill bara leva i fred.
Bra försök. Men just för att vi vill ha fred så bör vi gå med i NATO. Det har Rysslands invasion av Ukraina och avsaknaden av rysk invasion av baltikum visat oss.
Nato är en
försvars-allians som du såklart egentligen vet. Inget Nato-anslutet land har något som helst krav på att delta i ett anfallskrig.
Det är en försvarsallians.
Ni är dåliga, precis som era stackars kamrater som offras av putin i Ukraina just nu.
Mvh