Citat:
Ursprungligen postat av
Lundbonden
Sverige åkte på däng av Norge idag. Föga förvånande. Lär också få stryk igen imorgon av Norge och mot Danmark om någon vecka. Sverige utan NHL spelare är en blåbärsnation. Men även med NHL spelare är vi inget att hurra över.
haha du är fan korkad på riktigt...

så för att Sverige inte vinner varenda match så är vi sämst

?
Är nog bara Kanada som är bättre än Sverige i dagsläget... och då är det för att de har en bredare trupp på spelare de kan ta en hit på en av deras bra spelare... medans Sverige och övriga länder kan d vara skillnaden på vinst / förlust.