• 1
  • 2
2025-03-22, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lisselie
Jag har anvnt kratom i tv r. Nu har jag slutat.
I tv veckors tid har jag diarr feber och mtt vldigt dligt. Antagligen s har magen varit s frstoppad i fr lng tid s att kroppen reagerar p ett vldsamt vis. Jag anvnde kratom efter att ha slutat med opioder efter operation. Nu r jag inne p vecka 3 och om jag inte blir bttre behver jag ska lkarvrd skerligen

Mage, smn och energi tar tid men tar du dig igenom en mnad kommer inte varje dag vara en plga. Jobbiga i min mening r tiden efter nr du inte har ngot att reglera med utan behver ta livet som det kommer. Ge inte upp hr och frsk att inte oroa dig. Du r inte trasig och behver mest mer tid. Tvinga dig vara s aktiv du kan och f dagarna att g om det s r kllsortering och tvtt. Du har kommit lngt, bra jobbat!
Citera
2025-03-23, 16:40
Medlem
Dagarna har smlt ihop lite, men r ngonstans nra min andra vecka utan Kratom. Har ingen mental abstinens, knner mer en ilska att jag trodde det skulle vara enklare att sluta.

Kallsvettas konstant dock, och har rysningar frn och till. Byter strumpor varje timme fr dem blir kalla och blta. Har bestllt CBD snus och hoppas att det tar av lite av ngest-udden och slappnar av kroppen lite.
Citera
2025-03-24, 10:26
Medlem
Ni som annars gr p methylfenidat (och liknande) Jag inbillar mig att de knns mer vrdelsa, ger mig inte alls samma pigga mentala vlmende och r typ lika passiv i vardagen som utan dem. Innan kratom s knde jag att jag inte behvde ngon annan sorts medicin eller drog utan det flt p bra, och jag pundade det inte. Kan det vara kemin i hjrnan och att nervsystemet behver terhmta sig innan de verkar som de ska gra? Just nu kar dem bara ngesten, ngesten jag antar kommer ifrn mitt brukande utav kratom.
Citera
2025-03-24, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memekrig
Ni som annars gr p methylfenidat (och liknande) Jag inbillar mig att de knns mer vrdelsa, ger mig inte alls samma pigga mentala vlmende och r typ lika passiv i vardagen som utan dem. Innan kratom s knde jag att jag inte behvde ngon annan sorts medicin eller drog utan det flt p bra, och jag pundade det inte. Kan det vara kemin i hjrnan och att nervsystemet behver terhmta sig innan de verkar som de ska gra? Just nu kar dem bara ngesten, ngesten jag antar kommer ifrn mitt brukande utav kratom.
Det tar sklart tid fr din kropp/hjrna att terhmta sig nr du avslutat bruket av en drog.

Men ja du kommer terg till normal, iallafall 90% ver tid.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in