2022-02-16, 20:20
  #1
Medlem
Tjena!
Har tänkt köpa en klass 1 moped och har tittat runt lite på både begagnade och nya. Föredrar såklart en helt ny. Men när jag tittar på nya mopeder kostar den billigaste ca 14 000kr, vilket jag tycker är för dyrt. Har tidigare läst i gamla trådar att man kan köpa en helt ny baotian för typ 7-8000 kr men hittar inget sådant pris på nya mopeder överhuvudtaget. Såg även att motorsweden 2017 sålde helt nya viarelli sprint för endast 7999 kr. Den modellen verkar inte säljas överhuvudtaget längre. Hittar somsagt inga nya mopeder alls för priset 7-9000 kr och tycker det är väldigt konstigt. Har priserna verkligen gått upp så mycket idag att man måste betala minst 14 000 för en ny moppe?

Tacksam för svar!
2022-02-16, 20:23
  #2
Medlem
ViTolis avatar
Köp en peugeot speedfight 2
2022-02-16, 20:59
  #3
Moderator
Rassas avatar
Räcker med tråden i köpråd.

(FB) Köpråd - vilken moped skall jag köpa?

Låst. /Moderator
__________________
Senast redigerad av Rassa 2022-02-16 kl. 21:30.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in