Citat:
Ursprungligen postat av
HerrGickhan
Jag missar ingenting och skrev att hon gav uttryck för att känna sig optimistisk, men du med din snäva världssyn försökte få det till att det inte var så och kom med en totalt inadekvat invändning. Menar du på fullt allvar att du anser att det jag länkande till inte var en artikel som visade att Sundling kände sig optimistisk? Menar du på fullt allvar att gårdagens insatser när hon missar final känns som ett gott tecken?
Optimistisk inför VM, inte inför helgens lopp.
Citat:
Sluta nu med dina maniska kommentarer att försöka attackera mig, när det bara handlar om att du inte begriper. Ägna dig åt knyppling eller pussel så gör du någon nytta.
Din självinsikt är obefintlig. Du är på en helt egen nivå när det gäller attacker och dumma kommentarer. Är det någon som attackerar andra för att dölja sin egen inkompetens är det du. När du motbevisas försöker du få diskussionen att handla om något annat istället för att erkänna att du har fel.
Ditt påstående att Ebba inte är en vinnare är ett bra exempel. När hon vann klättringen bortförklarade du det med att det inte var en "riktig tävling". Nu när hon tagit 3 segrar den här säsongen är det väldigt tyst från din sida.
Hade det blivit 3 andraplatser istället hade du garanterat påpekat det.
Att Stina inte skulle ta någon pallplats i skidskytte är en annan av dina lysande spådomar.
Eller min personliga favorit, tipset att Myhrvold skulle vinna OS-guld ifjol. Nästan lika galet som ErrkaPs fantasivärld där Svahn skulle vinna 4 guld i Oberstdorf.