Citat:
Ursprungligen postat av
Sorgensvart
Utifrån vad jag hört från omgivningen förefaller de flesta på dejtingsidor ha flera bollar i luften. Många kan välja och vraka på nätet, ger sig ut för att vara seriösa men är i sanningen ute efter sexpartners. Tyvärr tror jag nätdejting är det nya sättet att ragga på, lite som krogragg helt enkelt.
En del historier jag har hört får mig att tro att en del lider av sexmissbruk. Det ger en kick att få bekräftelse från nya okända personer och att ständigt jaga nya villebråd att fälla bakåt i sänghalmen.
Å andra sidan känner jag flera personer som har träffat sin partner på nätet och som är gifta numera. Så det gäller väl att skilja agnarna från vetet!
precis, klart du säger att du "söker" något seriöst men agendan är att ligga för hon är så tråkig att klockorna stannar, halvrasist och sverige vän, pratar för mycket, har otur när hon tänker, har konstiga åsikter, ett mediokert jobb, för många barn, dålig ekonomi, gillar supa på golden hits, soul train och patricia när hon är barnfri, full på silja line varje månad, för många röda flaggor men har en jävligt snygg röv, kåt och tillgänglig för dig "just då"
ingen keeper eller fruämne men något roligt för stunden tills din nästa flickvän dyker upp