2006-06-18, 18:58
Medlem
oregistrerads avatar
Leif GW Persson är en höjdare! Jag tycker att han skriver bra böcker. Stencool i Efterlyst.
Nåt vidare skvaller vet jag inte mer än att han brukade vara en jäkel på att supa.
Citera
2006-06-18, 19:11
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oregistrerad
Leif GW Persson är en höjdare! Jag tycker att han skriver bra böcker. Stencool i Efterlyst.
Nåt vidare skvaller vet jag inte mer än att han brukade vara en jäkel på att supa.

Var det han som hade en lapp på sig med namn och adress så taxichauffören visste vart han skulle släppa av honom i fyllan och villan?
Citera
2006-06-18, 19:50
Medlem
Här är en artikel om GW och Jan Stenbecks sup- och matorgier, snacka om att begå femte dödssynden frosseri Deras gemensamma matorgier var en orsak till att Stenbeck kolade verkar det som.

http://gt.se/index.jsp?a=580051
Citera
2006-06-18, 20:55
Medlem
Nihilists avatar
Citat:

Lovely! Alla älskar GW
Citera
2006-06-19, 11:33
Medlem
bluehills avatar
Brukar se honom rasta sin lilla tax i Skytteholmsparken i Solna ibland...

Sen skriver han bra böcker och är cool överlag.
Citera
2006-06-19, 11:58
Medlem
KönsKlass avatar
Han är skitskön och sedan verkar ju ha stenkoll på vad han talar om också. Så fort den mannen snackar sitter jag på nålar och toklyssnar.
Citera
2006-06-19, 12:03
Bannlyst
Finns redan en tråd om GW.

http://www.flashback.org/showthread.php?t=248644
Citera
2006-06-19, 12:10
Medlem
Mr Blås avatar
[quote=Irffan]Han har hjälpt polisen med flera svåra mordfall i sitt arbete./QUOTE]

Enligt vem?!? Han själv eller ngn av tomtarna från "Förnimmelse av mord" eller vad det där programmet med synskt folk hette... Att rabbla statistiska självklarheter var ju vad de oxå gjorde...men trots det är Leffe hur cool som helst. Ingen kan stöna fram spydigheter som han
Citera
2006-06-19, 12:17
Medlem
JackassTREs avatar
Leif GW är en av de vassaste knivarna i lådan! Mtcket bra kille. 23 år har lef vart kung i baren på cafe opera, Han kan han!
Citera
2006-06-19, 14:10
Medlem
cool o en jävel på att supa....inga oväntade omdömen

Min fråga var vilken nytta han gör? "löser gamla mordfall" sa' ngn...hmmm?
det tror jag på så mycket jag vill
Citera
2006-06-19, 15:56
Medlem
Snajpers avatar
Citat:

Det tror jag det efter att slaviskt ha följt "Grabbarna på Fagerhult", de visste hur en slipsten skulle dras.

/Snajper
Citera
2006-06-19, 16:17
Bannlyst
Ja..

[quote=Mr Blå]
Citat:
Ursprungligen postat av Irffan
Han har hjälpt polisen med flera svåra mordfall i sitt arbete./QUOTE]

Enligt vem?!? Han själv eller ngn av tomtarna från "Förnimmelse av mord" eller vad det där programmet med synskt folk hette... Att rabbla statistiska självklarheter var ju vad de oxå gjorde...men trots det är Leffe hur cool som helst. Ingen kan stöna fram spydigheter som han

Han gjorde en privat s. k. gärningsmannaprofil för SVT om tänkbar förövare i det olösta styckmordsfallet i Solna 1984 som pga detta klarades upp.
Han har under åren 1998-2005 deltagit som sakkunnig, och kommenterat olika brott, förövare, polisinsatser och åklagares arbete i TV-programmet Efterlyst, något som fått polisen att lösa flera svåra brott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in