2022-02-11, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesusmarychain
Det får hon pluspoäng för

Inte av mig 😉
Citera
2022-02-11, 21:25
Medlem
muller25s avatar
Humor i världsklass!

Dwight Schrute summerar:
https://youtu.be/gBQBojhY6Iw
Citera
2022-02-11, 21:27
Medlem
Pope-Palpatines avatar
Ett tips: håna inte Jesus i direktsändning, särskilt om du har tagit Pfizers judevaccin och skryter över det!

Så jäkla roligt att jag inte finner ord.... Snacka om att Gud straffar den högmodige!
Citera
2022-02-11, 21:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lost.Villain
Ja ni antivaxare är lite patetiska med ert gilla när folk som har tagit vaccin råkar illa ut.

Sekteristiska.

Va? Det roliga är ju att hon säger "Jesus loves me" och sen svimmar och får en skallfraktur kan man skylla på Jesus eller vaccinen om man vill (har en känsla att vaccin och Kristendom är som eld och vatten, 2 motpoler.)

Sluta gråta istället fjant.
Citera
2022-02-11, 21:43
Medlem
Värsta är nog att denna komikern absolut inte är någon talangfull komiker likt Annika Andersson, Melissa McCarthy eller ens Babben Larsson, bara vääldigt tråkig - hon är bara skojig i sitt eget huvud
Den här videon ger dock massor med publicitet åt en i övrigt miserabel performer
Citera
2022-02-11, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 73minds
Vilken liten man du är.

Inte lika liten som "komikern" måste ha känt sig när Jesus straffade kättaren.
Citera
2022-02-12, 01:01
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retardator
Det är väl för fan "vaxxarna" som är sekteristiska, man bildar inte en sekt genom att INTE bli medlurad. IDIOT!

Precis. Du är lurad.
Citera
2022-02-12, 01:04
Medlem
Klippet har 200 000 views. Grattis, du är en idiot som går på och sprider kass markandsföring
Citera
2022-02-12, 01:05
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Inte hela min familj är vaccinerad. Så du har fel i ditt påstående.

Fast det är väl inte så konstigt att någon som är korkad kommer med falska påståenden.

Står fast vid att man är korkad om man tar "vaccinet".

Tidigare vaccin för en rad olika sjukdomar har dock varit bra. Men detta har varit dåligt.

Vilket man fick veta efter några år när man sett det testats på idioterna.

Så mitt beslut att vänta och ta beslut efter mer observationsdata var helt klart rätt.
Hade nog haft grov ångest om jag tagit det och fått veta hur värdelöst det var samt potentiella biverkningar.

De flesta du känner är korkade.
Citera
2022-02-12, 01:08
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dylan
Jag skrattar åt ALLA covid-vaxxister som drabbas av biverkningar, covid eller död. Ni förtjänar det värsta!

Precis. Trevligt folk.
Citera
2022-02-12, 10:58
Medlem
retardators avatar
Citat:
Precis. Du är lurad.

Till skillnad från dig vet jag precis vad jag gör och vad jag låter andra göra mot mig.

Du böjer dig framåt, särar på skinkorna och låter dig penetreras i experimentets namn.

Dessutom kallar du mig lurad när jag tålmodigt förklarar att du inte förstår vad ordet "sekteristisk" betyder...

Du är helt enkelt en idiot vars uttalanden ej skall fästas avseende vid.

Du kommer ångra dig, inte jag.

Önskar dig en god fortsättning, trots oddsen.
Citera
2022-02-12, 12:06
Medlem
Dylans avatar
Citat:
Precis. Trevligt folk.

Ja, mycket trevligare än smutsiga fascister som är lydiga subjekt till auktoritära regimer som försöker inskränka grundläggande mänskliga rättigheter som yttrandefrihet, mötesfrihet, demonstrationsfrihet och den fria individens rätt till sin egen kropp och hälsa. Men vi vet vilka ni är nu, och pendeln håller på att svänga i hela västvärlden. Kom ihåg att fascister alltid slutar sina dagar hängandes från lyktstolpar, så var rädd, ditt lilla kräk. Minst lika rädd som du varit för fake-pandemin med lite vanlig gulingsnuva de senaste åren!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in