2022-02-11, 03:47
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pop-ikon
Tycker det ser spelat ut?

Men alla kommentarerna verkar ta det på allvar, och enligt videobeskrivningen skadade hon huvet.
Tycker det med, spel av ett dåligt skämt men råkade drämma i bakhuvudet hårt. Man svimmar av lättare av smällar mot bakhuvudet.

Edit: Fast såg en del av intervju, där säger hon passed out after flexing my vax card.
https://www.youtube.com/watch?v=O5Xn...p=QAFIAQ%3D%3D
2.20. kanske mer tydliggörande längre fram, jag kommer nog inte lyssna.
Senast redigerad av Room531 2022-02-11 kl. 03:58.
Citera
2022-02-11, 04:18
Medlem
Fanns ju också en idiot till nyhetsankare som visade sin publik att han tog experimentvaccinet och sen kollapsar i live tv nästa vecka och får 4 hjärtattacker.
Citera
2022-02-11, 06:10
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Är man vaxxare får man skylla sig själv.
Citera
2022-02-11, 06:14
Medlem
alicia66s avatar
[quote=pop-ikon|79042838]Frågan är ju om det är spelat/planerat att falla, dvs som BreakfastInAmerica påpekade:

Endera var det det och så var hon inte så bra på det så hon slog i huvet, eller så var allt ifrån att hon började stappla osv utom hennes kontroll.[/QUOTE Det var inte ens bra spelat. Ha ha jag dör.
Citera
2022-02-11, 06:17
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itibixi
Man ser tydligt när hon börjar bli svajjig och det är precis efter hon spexade med sin kropp.
Det är helt äkta, alla tecken hon ger innan hon svimmar av är genuina och man ser när en person håller på att svimma.
Alla de som säger att det var ett misstag av hennes sida att hon skulle skämta bara med fallet har fel.
Ha ha. Det var inte ens bra spelat. Skärp dig.
Citera
2022-02-11, 06:50
Medlem
dA_1_nibblahs avatar
Vet inte varför folk gör sånt stort rabalder över detta, att stå upp komiker kollapsar på scen har hänt i alla tider
Citera
2022-02-11, 06:53
Medlem
När hon själv läste upp listan med alla sprutor hon tagit så slog det henne hur farligt det kan vara så hon svimmade och spräckte huvudet?

Hon ser smal och fit ut, finns ingen anledning för henne ta flera Covid gensprutor. Ytterst korkat.
Citera
2022-02-11, 06:55
Medlem
Sheepahederns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Ha ha. Det var inte ens bra spelat. Skärp dig.
Ignorance is bliss.
Citera
2022-02-11, 06:56
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgeOfMachine
Länk till video

Det här måste vara något ironirekord.

Vaccinet hämnades direkt. Det verkar otroligt smart och farligt. Jag kommer att ta det varligt hädanefter inte säga något taskigt om mitt vaccin så chippet kan höra det. Så vida det inte tagit sig in i ögonen och kan läsa vad jag skriver, usch man bli riktigt rädd.
Citera
2022-02-11, 07:09
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Lille vän, hon är en komiker, hennes mål är just att få folk att skratta.
Och hon lyckades!! Jag pinkar nästan på mig
Citera
2022-02-11, 07:22
Bannlyst
Gamla nyheter, antivaxxers från USA har spridit detta klipp i dagar, t.o.m aftonbladet har skrivit om det.
Citera
2022-02-11, 07:28
Medlem
2:a budet anger att inte missbruka Herrens namn - vilket hon uppenbart gör.

Sedan har vi:

Job 34:26 He strikes them for their wickedness in full view,

Case closed...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in