2022-02-11, 18:13
Medlem
Vad konstigt att han får ett toppjobb av FN (ironi)
Sverige är den största bidragsgivaren per/capita till FN och enda motkravet är att ge toppjobb till diverse löst folk typ Löfven
Citera
2022-02-11, 18:20
Medlem
Tuttarna-I-Soppans avatar
måste inte arbeten utannonseras? var kan man läsa annonsen?
Citera
2022-02-11, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jamolos
Vad konstigt att han får ett toppjobb av FN (ironi)
Sverige är den största bidragsgivaren per/capita till FN och enda motkravet är att ge toppjobb till diverse löst folk typ Löfven

Fantastiskt, Sveriges skattebetalare får alltså fortsätta att stå för Löfvens lön ytterligare några år....
Citera
2022-02-11, 18:23
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Bulletin skriver om detta (låst artikel gissar jag, men jag är prenumerant så jag vet inte):

https://bulletin.nu/da-har-inga-konk...oppjobb-med-fn

Citat:
Under sin sista frågestund i riksdagen som statsminister den 28 oktober pressades Stefan Löfven av sverigedemokraten Tobias Andersson om sina framtida planer.
Andersson anklagade Löfven för att ha skickat stora mängder skattemedel utomlands och att det under Löfvens regeringstid funnits ”en naiv ambition att man ska få internationellt erkännande och kunna identifiera sig som en humanitär stormakt.”
– I vilken omfattning tror Stefan Löfven att hans givmildhet med våra skattemedel har krattat manegen för hans framtida karriär, frågade Andersson.
Oförskämt tyckte Stefan Löfven.
– Vad vet du över huvud taget om detta? Jag kan säga till dig, Tobias Andersson: Jag har inga konkreta planer på vad jag ska göra. Jag tänker ta mig tid. Jag betackar mig för sådana spekulationer. Jag tänker faktiskt inte ens besvara frågan. Det är för låg nivå, kontrade Löfven.

Fin tjänst dök plötsligt upp. Grattis Steffe! Du är en klippa!
Citera
2022-02-11, 18:43
Medlem
MyJustices avatar
Stefan var aldrig så dum som han utgav sig för att vara
han spelade sitt spel bra .
för vem tar en clown på allvar..
7 år fick han tiden till att gå .. tid som behövdes inför nästa steg ..
Citera
2022-02-11, 18:52
Medlem
Sex miljardertill FN s miljöfond från upplånade pengar från svenska folket (bensinskatt, energiskatt kanske..) och nu ska Stefan få plötsligt ett icke defienrat uppdrag med före detta presidenten från Liberia Afrika, en kärring på 83 år. Man kan anta att det är belöning för god, global korruption. Grattis svenska folket och Ni kan väl undra varför det inte finns resurser när ni söker sjukvård, polishjälp eller annat viktigt!!
Citera
2022-02-11, 19:05
Medlem
I Danmark betraktas Stefan Löfven som halvt efterbliven i medierna. Stefan förstörde Sverige. - Han får mer kritik än vad DN och SVT/SR hatar Trump och SD. Dvs inte lite. Det är tur för (s) att FN inte kan läsa Danska.

" - Det är på Löfvéns vakt som Sverige på allvar har utvecklat sig till ett gangsterland"

"Historiens dom blir hård för Sveriges socialdemokratiska statsminister Stefan Löfvén som har meddelat att han avgår på nästa partikongress i november. Det var på hans vakt som Sverige på allvar förvandlades från att vara ett välfungerande folkhem till ett dysfuntionellt djungelsamhälle präglat av hårdnackat gangstervåld och en kriminalitets statistisk inte minst som angår rått personvåld och våldtäkter slår de flesta rekord i Europa. - Detta är mer än en sorgelig förfallshistoria. "

(FB) Dansk media gratulerar unisont Svenska folket för att Löfvén avgår.
Citera
2022-02-11, 19:10
Medlem
Tamborinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttarna-I-Soppan
måste inte arbeten utannonseras? var kan man läsa annonsen?

Det här har nog varit klart sedan i början av hösten , därför avgick svetsarn .
Tänker på när Jan Björklund fick sparken från L , och belönades med att bli ambassadör i Rom för att han hjälpte svetsarn att sitta kvar vid makten .
Man vill bara spy .
Citera
2022-02-11, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyJustice
Stefan var aldrig så dum som han utgav sig för att vara
han spelade sitt spel bra .
för vem tar en clown på allvar..
7 år fick han tiden till att gå .. tid som behövdes inför nästa steg ..
Ja, vad har Socialdemokraterna planerat?

Stefan Löfven bästa gärning till sin FN-personal och mänskligheten vore förmodligen att lära dem verkstadsarbete som svetsare, smed, trähantverk och norrländska naturupplevelser.
Citera
2022-02-11, 19:20
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RingInteSnuten
Han har inte haft ett enda knegarjobb i hela sitt liv, Hans foraldrar var arbetare, han var snyltare.

Morsan var väl knarkare och han blev väl fosterhemsplacerad?
Citera
2022-02-11, 19:31
Medlem
MyJustices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Morsan var väl knarkare och han blev väl fosterhemsplacerad?
Tror att det var alkohol missbruk
även i foster stadiet .
Fetalt alkoholsyndrom...
https://sv.wikipedia.org/wiki/Fetalt_alkoholsyndrom
Citera
2022-02-11, 19:36
Bannlyst
Hällåå pipel! Majj näjm is Stefan and ajj ämm a fårmer prajm minister från sviiiden. Svetsing all over the world.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in