2023-03-23, 14:09
Medlem
Hahaha vafan läste jag nyss, helt bisarrt ju
Citera
2023-03-23, 15:42
Medlem
okok1s avatar
Varför vill man vara en nullo då? Har aldrig hört om det tidigare.
Citera
2023-03-23, 16:23
Det här måste vara nån sorts världsrekord i perversitet.
Citera
2023-03-23, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kockponcher
Om det gjordes på sjukhus hade det väl varit lagligt.
Avlägsna könsorgan är ju all the rage över hela den fria och upplysta världen just nu så det hade det väl. Det var väl lite annat smått och gott han åtalades för men själva ingreppet i sig är väl både lagligt och trendigt, om än inte särskilt patientsäkert i den miljön.

De får nullifiera varandra bäst de vill, särskilt om de gör det hemma så ingen oskyldig skattebetalare blir drabbad.
Citera
2023-03-23, 18:06
Moderator
Chantres avatar
Trådar sammanfogade.

/Mod
Citera
2023-03-23, 18:36
Medlem
Uppenbarligen anses detta kunna vara brottsligt eftersom åtal har väckts. Gissar att det i Sverige skulle falla under grov misshandel.
Men denna företeelse är ju frivillig, så jag vet inte om jag kan sympatisera med ett förbud, förutsatt att det inte handlar om psykotiska personer.
Bisarrt hur som helst, men inte värre än den kärringen som lät plastikoperera sig till en katt.
Citera
2023-03-23, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBeria
Uppenbarligen anses detta kunna vara brottsligt eftersom åtal har väckts. Gissar att det i Sverige skulle falla under grov misshandel.
Men denna företeelse är ju frivillig, så jag vet inte om jag kan sympatisera med ett förbud, förutsatt att det inte handlar om psykotiska personer.
Bisarrt hur som helst, men inte värre än den kärringen som lät plastikoperera sig till en katt.

Vet inte hur det ligger till i Storbritannien men i Sverige kan man samtycka till misshandel av normalgraden men inte värre än så

Hur som helst borde människor med denna "läggning" (som för övrigt verkar ligga misstänkt nära transexualism) spärras in på mentalsjukhus.
Citera
2023-03-23, 23:32
Medlem
Krakatoas avatar
Om alla var med på det, låt dem göra vad de vill.
Jag gissar att ingen här har varit inne på bmezine och tittat på vissa användares nullifications av diverse kroppsdelar eller självkastration?

Sjukt? Kanske. Men låt folk hålla på så länge det inte skadar andra.

edit: stavfel
Senast redigerad av Krakatoa 2023-03-23 kl. 23:53.
Citera
2023-03-23, 23:40
Medlem
Hussefars avatar
Lagom roligt att komma hem till kärringen sen.

"Älskling bli inte arg, men..."
Citera
2023-03-24, 00:49
Medlem
Väldigt fascinerande det här. Nästan som någon sorts transsexualitet (eller vad korrekt term är för sådana som känner sig som könet de inte är och fysiskt "byter" kön), fast uppskruvad till 11.

Jag har sett lite utdrag ur boken ModCon, av Shannon Larratt, där det finns en del foton på bland annat amputerade penisar och sånt. Inte läst de ackompanjerade texterna dock men jag läste någon intervju med två personer som hade amputerat sina fingrar. De berättade om hur de gjort ingreppet, om det gjorde ont efteråt, hur pass mycket lyckligare de kände sig efteråt, osv. Den ena av dem berättade hur bra det kändes när hon (jag tror att det var en kvinna) la handen på något bord och inte kunde känna det amputerade fingret mot bordet.

Svårt att föreställa sig den känslan att vara så vilsen och främmande i sin egen kropp, att avlägsnande av kroppsdelar blir en lösning. Totalt främmande för mig.
Citera
2023-03-24, 02:23
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Varför vill man vara en nullo då? Har aldrig hört om det tidigare.

Du kanske kan få svar i den här gamla "klassiska" intervjun med ett nullo:

https://www.gawker.com/i-still-unloa...his-1645409616
Citera
2023-05-31, 15:57
Medlem
Ördögs avatar
Nordmann i kastreringsrettssak i Storbritannia
https://www.nrk.no/nyheter/nordmann-...nia-1.16428174
En nordmann og flere andre møtte i retten i London onsdag, anklaget for grov kroppsskade. Gruppa skal blant annet ha laget kastreringsfilmer.

Mannen i 40-årene, som er kjent som «evnukkmakeren», er del av en gruppe som anklages for å ha utført en rekke ekstreme ritualer, blant dem kastrering og å fryse lemmer.

Dette skal ha blitt filmet før videoene ble solgt på nettet, ifølge politiet.
/---/
Politiet mener nordmannen var lederen av en gruppe menn som filmet og lastet opp de ekstreme videoene. Disse ble så sett av betalende abonnenter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in