2006-06-18, 13:34
Medlem
Meanmachines avatar
VM hamnar idag i skymundan för fotbollsfesten mellan Vitryssland och Sveriges damer som just nu pågår på 4:an.

0-0 just nu men jag tror på en 2-0-seger för Sveriges damer och att Herr-VM glöms bort i den eufori som Svenska folket kommer drabbas av vid seger.

Vad tror ni?

:character56: :character56:
Citera
2006-06-18, 13:36
Medlem
Lastbils avatar
För helvete, vi har mer publik på våra division 5-matcher. Riktigt pinsamt att kolla på detta.
Citera
2006-06-18, 13:37
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastbil
För helvete, vi har mer publik på våra division 5-matcher. Riktigt pinsamt att kolla på detta.

Du måste skämta, landets fontäner kommer fyllas av segerrusiga svenskar.
Citera
2006-06-18, 13:38
Medlem
skinner5000s avatar
Ush för damfotboll, likaås damhockey och damhandboll. Tråkigare sport att titta på får man leta efter.
Citera
2006-06-18, 13:39
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Förbjud damfotboll!

Blev tvungen att stänga av Tv:n. Nu när man är van att njuta av VM-matcher från Tyskland, så framstår den pinsamt urusla damfotbollsnivån ännu tydligare. Tomma läktare visade också att även i Vitryssland har folk insett att damfotboll är ett dåligt skämt.

Tippar att matchen slutar 10-10, men jag bryr mig inte.
Citera
2006-06-18, 13:42
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ådärkomdenja
Blev tvungen att stänga av Tv:n. Nu när man är van att njuta av VM-matcher från Tyskland, så framstår den pinsamt urusla damfotbollsnivån ännu tydligare. Tomma läktare visade också att även i Vitryssland har folk insett att damfotboll är ett dåligt skämt.

Tippar att matchen slutar 10-10, men jag bryr mig inte.

Troligtvis beror tomheten på att det är en högriskmatch
Citera
2006-06-18, 13:50
Medlem
Bastardos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
Troligtvis beror tomheten på att det är en högriskmatch

Ja, du kommer väl ihåg kravallerna senaste gången Vitryssland och Sverige möttes i damfotboll. Det tog flera veckor att röja upp i Minsk efter det, så nu är det tomma läktare som gäller.

Edit: Enligt kommentatorerna så pågår det tydligen något mästerskap i Tyskland också. Någon som vet mer om detta?
Citera
2006-06-18, 14:24
Medlem
Nahibos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastardo
Edit: Enligt kommentatorerna så pågår det tydligen något mästerskap i Tyskland också. Någon som vet mer om detta?

vad fan snackar du om? det pågår väl inte alls något annat mästerskap just nu.. tycker att det har varit så sjukt mycket fokus på damfotbollen den senaste månaden och uppladdningen började för ett halvårsen..
Citera
2006-06-18, 14:51
Medlem
Meanmachines avatar
6-0 till Sverige i slutminuterna, bara Argentinas herrar kan matcha en fotbollsfest som denna
Citera
2006-06-18, 14:52
Medlem
Bastardos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meanmachine
6-0 till Sverige i slutminuterna, bara Argentinas herrar kan matcha en fotbollsfest som denna

Nån som ska med till Sergels torg? :character56:
Citera
2006-06-18, 14:54
Medlem
Meanmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bastardo
Nån som ska med till Sergels torg? :character56:

Oroa dig inte, det kommer vara fullt
Citera
2006-06-18, 16:31
Medlem
Nahibos avatar
fan, missade jag något på senaste? var så upptagen med att bada i fontäner och dylikt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in