2022-02-07, 08:40
Medlem
Antivaxxers avatar
Kanske fick ett hårstrå i soppan och hämnades genom att bajsa ner toaletten?
Citera
2022-02-07, 10:55
Medlem
Har aldrig själv bevittnat detta. Men när jag gick i fjärde klass så var det en kille i klassen som alltid skulle gå till toaletten innan vi skulle äta. Alltid alltid just precis innan. Väldigt ofta kom han tillbaka till klassen och sa "vet ni vad.....det är någon som smetat bajs överallt....". Började sedermera misstänka att det var han själv som gjorde detta och att hans charad inför klassen bara var en avledande manöver. Och som några har berört i tråden, så var denna killen inte heller från någon skidåkande nation.

Ett annat tillfälle var när jag jobbade i fabrik och det blev känt att det fanns en okänd person som titulerades "bajsmannen". Han blev senare påkommen när han enligt uppgift satt och gjorde nr 2 direkt på golvet och glömt låsa dörren. Tydligen var det en person från ett bemanningsföretag från en annan avdelningen som gått över till vårt område för att använda våra toaletter.
Senast redigerad av plainvanilla 2022-02-07 kl. 10:58.
Citera
2022-02-07, 10:58
Medlem
R5As avatar
Klassisk svensk kultur.
Citera
2022-02-07, 15:29
Medlem
nordicwraths avatar
På min mors jobb för många år sedan var det en (koprofag?) som smetat in hela badrummet med bajs flera gånger. Personen blev till slut påkommen - en ung kvinna.

Är det en sexuell grej? I vissa fall kanske det kan vara någon som är sjuk och sprayar ner halva väggen och sen skäms och flyt fältet eller något, kanske kommer det innan personen hinner sätta sig ned. Men i fallet ung kvinna som gör det upprepade gånger?
Citera
2022-02-07, 16:40
Medlem
BillFuckingMurrays avatar
Hur vet TS att det var mänsklig avföring?

Spelar ingen roll, äckligt ändå.
Citera
2022-02-07, 16:57
Medlem
Sonny00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boredjonson

En annan tjej som väntade låste upp den med en kvarts sekund och skrek.

Bara nyfiken; vad tusan är ”en kvarts sekund” som man tydligen kan låsa upp lås med?
Citera
2022-02-07, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Och givetvis så ska det direkt antas att det bara kan vara invandrare…. Fy fan vad patetiska ni är era satans rasister…

Det kan vara vem som helst, det finns idioter och psykiskt sjuka människor även bland oss svenskar. Vissa människor med sprit i sig kan hitta på vad fan som helst, oavsett hudfärg eller nationalitet etc.

Och den som tror sådant skulle vara ”helt normalt” för invandrare är nog den som själv har nån psykisk störning…

Har själv en person i min hembygd som gjorde just så som beskrivs i tråden för många år sedan på fyllan, en helsvensk kille men total idiot med sprit i kroppen.

Jag jobbade nattpasset på Circle K för x antal år sen, liknande saker hände med jämna mellanrum, det var ALLTID efter att någon med invandrarbakgrund varit inne på toaletten, varje gång. Antingen hade dom bajsat på golvet eller ibland såg man skoavtryck på toasitsen för att dom suttit på toaletten åt fel håll och bajsat rakt på sitsen.

Jag fick städa upp detta säkert 7-8 gånger under något års tid och varje gång så kollade jag på kameran och det var alltid någon som inte hade vit hudfärg.
Citera
2022-02-07, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BadBeatLivet
Jag jobbade nattpasset på Circle K för x antal år sen, liknande saker hände med jämna mellanrum, det var ALLTID efter att någon med invandrarbakgrund varit inne på toaletten, varje gång. Antingen hade dom bajsat på golvet eller ibland såg man skoavtryck på toasitsen för att dom suttit på toaletten åt fel håll och bajsat rakt på sitsen.

Jag fick städa upp detta säkert 7-8 gånger under något års tid och varje gång så kollade jag på kameran och det var alltid någon som inte hade vit hudfärg.

Ja, men det betyder inte att det därför automatiskt är en invandrare som har smetat skit på väggarna.

Nog fan vet jag att det kan grisas ner å det jävligaste på toaletter, av alla folkslag.

Din upplevelse är en piss i havet statistiskt sett, har noll bevisvärde.

Du vill väl inte påstå att det alltid var skinande rent på muggen bör det varit svenskar där….?

Jag har varit med långt innan det fanns invandrare i varje håla, och det var mest vanliga svenskar som gick på skivhusen på mackar och restauranger etc, det kunde ofta se ut som kriget efter folk då med.
Citera
2022-02-07, 19:35
Medlem
ZätaGustavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadBeatLivet

Nix, Cirkle K har inte (precis som ingen annan) tillstånd att kameraövervaka toaletter och är dessutom för seriös att riskera att en enskild mackföreståndare på ”eget initiativ” skulle kameraövervaka en toalett.

Du hittar ju bara på. Varför?
Citera
2022-02-07, 19:41
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Jag har läst att det står i koranen att de troende muslimerna måste sitta på huk när de bajsar. Så därför har jag hört att många muslimer hoppar och ställer sig på toaletten när de ska utföra sina behov, vilket såklart kan medföra stänk och kladd i axelhöjd.

Om det är en lat muslim, eller en stelbent muslim, kan man också anta att hen istället sätter sig och gör nummer två direkt på golvet.

//FCR
Citera
2022-02-07, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZätaGustav
Nix, Cirkle K har inte (precis som ingen annan) tillstånd att kameraövervaka toaletter och är dessutom för seriös att riskera att en enskild mackföreståndare på ”eget initiativ” skulle kameraövervaka en toalett.

Du hittar ju bara på. Varför?

Men är du korkad? Jag tittade uppenbart på kameran från butiken och såg vem som gick in på toaletten, stationen jag jobbade på så hade vi toalettstädning 1 gång i timmen och jag jobbade som sagt natt så det var inte speciellt mycket folk inne i butiken, det var därför inte speciellt svårt att lägga ihop 1+1 när man 00:30 gick in och städade toaletten och sedan 01:30 igen och det hade enbart varit en person inne på toaletten därimellan.

Använd huvudet.
Citera
2022-02-11, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felicia.C.Rose
Jag har läst att det står i koranen att de troende muslimerna måste sitta på huk när de bajsar. Så därför har jag hört att många muslimer hoppar och ställer sig på toaletten när de ska utföra sina behov, vilket såklart kan medföra stänk och kladd i axelhöjd.

Om det är en lat muslim, eller en stelbent muslim, kan man också anta att hen istället sätter sig och gör nummer två direkt på golvet.

//FCR
Nått jag hörde var att muslimerna sitter på huk på toaringen för att de tror att Allah (eller om det var Mohammed) ska återfödas av en man, så att de är tvungna att kolla bajset efter sig? Huruvida det ligger nån sanning i det vet jag inte...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in