Flashback bygger pepparkakshus!
2022-02-06, 13:35
Medlem
znors avatar
Hello. Har just nu 39.8 grader feber med covid.
Kan jag köra mitt vardagligaknarkande ändå?
Ser ut såhär ungefär: 6mg xanor 4mg Subutex 4 imovane cannabis och alkohol.
Ingen tolerans mot sub knappt.
Kan den påverka andningen som redan är påverkad? Vaknade då o då som att när jag var inne i mitt fentanyl
+benso missbruk, man vaknar liksom lite i kroppen innan man dog på riktigt (sett detta på flera ang fenta)
Hur tror ni covid påverkar mitt missbruk?

Dumt i know right?!
Senast redigerad av znor 2022-02-06 kl. 13:38.
Citera
2022-02-06, 13:53
Medlem
GanjaFarfars avatar
Din drog-kombo är ju totalt idiotisk redan som det är, att dessutom ge sig på den med hög feber låter som ett recept för o slippa vakna igen. Men det kanske är vad du vill?
Citera
2022-02-06, 14:49
Medlem
Byssans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znor
Kan den påverka andningen som redan är påverkad? Vaknade då o då som att när jag var inne i mitt fentanyl
+benso missbruk, man vaknar liksom lite i kroppen innan man dog på riktigt (sett detta på flera ang fenta)

Dumt i know right?!
Kroppen är redan överansträngd för att den försöker bekämpa infektionen. Om du knarkar måste kroppen även rena sig från knarket och blir ännu mer ansträngd. Detta kan förlänga sjukdomsförloppet.
Hade jag varit du så hade jag iallafall väntat tills jag inte hade problem med andningen och varit feberfri i två dagar.

Mvh
Citera
2022-02-06, 16:01
Medlem
znors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaFarfar
Din drog-kombo är ju totalt idiotisk redan som det är, att dessutom ge sig på den med hög feber låter som ett recept för o slippa vakna igen. Men det kanske är vad du vill?

Helt idiotiskt. Men ska säga att jag inte Beyer mig alls kanske.
Och har så inte gjort på 7år.
Knarkat väldigt väldigt hårt.
Detta är vitaminer som behövs för mig, för att inte gå sönder o där med under av för stora o höga doser.
Citera
2022-02-06, 16:04
Medlem
znors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byssan
Kroppen är redan överansträngd för att den försöker bekämpa infektionen. Om du knarkar måste kroppen även rena sig från knarket och blir ännu mer ansträngd. Detta kan förlänga sjukdomsförloppet.
Hade jag varit du så hade jag iallafall väntat tills jag inte hade problem med andningen och varit feberfri i två dagar.

Mvh

Vill förtydliga, detta är doser som håller mig ifrån repet. 4-6mg xanor 2 imovane alkohol sen en fet spliff.
Har tillgång till allt.

Nu tagit 6mg Subutex 8mg xanor 30mg imovane 70c+ alkohol
, cannabis all day
Citera
2022-02-06, 16:07
Medlem
znors avatar
Min kropp utan droger får redan 40 grader. Så kan inte vars utan heller, förstår ni?!

Jag är fuckd, högs blodtryck och flera andra skit saker Corona knaprar.
Kanske dags att dra
Citera
2022-02-06, 16:10
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znor

Dumt i know right?!

Försök att knarka så lite som möjligt, och undvik cannabis. Det höjer blodtrycket och förstärker övriga droger. Undvik alkohol för att inte belasta kroppen mer än den redan är. Så, ta så liten dos benso och opiater som du behöver för att inte må piss.
Citera
2022-02-06, 16:13
Medlem
znors avatar
Doserat 4mg Subutex, 6mg xanor 30mg imovane cannabis och är inne på min andra vodka.
Citera
2022-02-06, 16:16
Medlem
znors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Försök att knarka så lite som möjligt, och undvik cannabis. Det höjer blodtrycket och förstärker övriga droger. Undvik alkohol för att inte belasta kroppen mer än den redan är. Så, ta så liten dos benso och opiater som du behöver för att inte må piss.

Tack! Det är ett bra inlägg! Följ det.
Jag har krigat i 15år. Missbrukat benso
I 15år och allt annat tex fentanyl Subutex…
30st benso/dag med mkt alkohol var förut vardag sen 4 andra droger på det.
Life is a b
Citera
2022-02-09, 06:51
Medlem
Bullsquids avatar
Du lär inte bli sjukare om du är van, det goaste vore väl att söva ner sig rejält tills det värsta är över. Quetiapin är ypperligt om man vill sova oerhört länge, speciellt i depo form. Knarkar själv dagligen sedan nästan 18 tillbaka är blir aldrig sjuk så länge jag har droger i mej, ej fått corona är vad jag vet och ej varit sjukt på så länge jag kan minnas.

Gått på sub och och ofta benso med i över 13 års tid

alkohol blir nog jobbigt , tror ej man vill ha bakfylla med om man är sjuk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in