2022-02-05, 18:01
Medlem
Needtogitgoods avatar
Hej.

Jag och några polare hade tänkt dra en resa nu till sommaren på cirka en vecka. Vi hade tänkt åka till Magaluf/Ayia Napa/Rhodos. Som många av er vet så är det mycket fester där och många tjejer.

Då är problemet; jag vill kunna ligga med andra där nere, men jag har en sambo. Jag vet inte om jag ska berätta eller inte. Känns onödigt att berätta för att sedan inte göra något där nere. Är också orolig över att hon kommer ligga med andra när jag åker om jag berättar. Samtidigt känns det oskönt att inte säga något!!

Så frågan är: ska jag berätta om mina ”planer” och om jag berättar, hur ska jag säkerställa att hon inte är otrogen när jag är borta? Kanske bäst att bara säga om något händer?

Mvh

Needtogitgood
Citera
2022-02-05, 18:02
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needtogitgood
Hej.

Jag och några polare hade tänkt dra en resa nu till sommaren på cirka en vecka. Vi hade tänkt åka till Magaluf/Ayia Napa/Rhodos. Som många av er vet så är det mycket fester där och många tjejer.

Då är problemet; jag vill kunna ligga med andra där nere, men jag har en sambo. Jag vet inte om jag ska berätta eller inte. Känns onödigt att berätta för att sedan inte göra något där nere. Är också orolig över att hon kommer ligga med andra när jag åker om jag berättar. Samtidigt känns det oskönt att inte säga något!!

Så frågan är: ska jag berätta om mina ”planer” och om jag berättar, hur ska jag säkerställa att hon inte är otrogen när jag är borta? Kanske bäst att bara säga om något händer?

Mvh

Needtogitgood

Det enda rimliga är att göra slut. Hur gammal är du?
Citera
2022-02-05, 18:03
Medlem
Needtogitgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Det enda rimliga är att göra slut. Hur gammal är du?

Varför ska jag göra slut? Jag vill ju bara vara ”fri” i 6-7 dagar. Vill inte avslöja för mycket, men jag är 25+ iaf.
Citera
2022-02-05, 18:05
Medlem
Berätta inget.
Hur ska hon veta om du knullat någon annan där nere? Antingen berättar dina polare det eller så gör du det. Om du inte litar på dina polare så berätta inte för dom heller.
Citera
2022-02-05, 18:06
Medlem
Citat:
jag vill kunna ligga med andra där nere, men jag har en sambo. Jag vet inte om jag ska berätta eller inte. Känns onödigt att berätta för att sedan inte göra något där nere. Är också orolig över att hon kommer ligga med andra när jag åker om jag berättar. Samtidigt känns det oskönt att inte säga något

Helvete, ni är fan inte friska i skallen?
Citera
Medlem
Herakleioss avatar
Citat:
Hej.

Mvh

Needtogitgood

Smutsigt beteende.

Har aldrig förstått varför man har förhållande om man vill vara med andra.
Citera
Medlem
Dumpa. Knulla runt.
Citera
2022-02-05, 18:07
Medlem
Needtogitgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsoriasisMorsan
Berätta inget.
Hur ska hon veta om du knullat någon annan där nere? Antingen berättar dina polare det eller så gör du det. Om du inte litar på dina polare så berätta inte för dom heller.

Det är ett alternativ, men känns ganska taskigt.
Citera
2022-02-05, 18:08
Medlem
Needtogitgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herakleios
Smutsigt beteende.

Har aldrig förstått varför man har förhållande om man vill vara med andra.

Jag vill ju vara med henne i Sverige och jag har nästan aldrig varit otrogen under vår relation på ca 4 år. Vill bara ha ett kort break
Citera
2022-02-05, 18:08
Medlem
Katastrofen1s avatar
Citat:
Hej.

Mvh

Needtogitgood

Jag skulle ha berättat för sambon att jag knullade brudar så det stod härliga till, man vill ju inte uppfattas som nån loser.
Citera
2022-02-05, 18:10
Medlem
Citat:
Det är ett alternativ, men känns ganska taskigt.
Jo men varför göra det då? Kommer det vara värt det? Hur kommer du må efter du fått doppa? Det bästa är ju att minimera riskerna att hon upptäcker det hela, så du i slutändan berättar istället för att det kommer ifrån någon av dina polare. Om du redan nu vet om att du kommer må dåligt så bör du skippa det.
Citera
2022-02-05, 18:12
Medlem
Blir inte din partner misstänksam att du tänkt att åka till typiska knulla-runt ställen? Du bör såklart inte åka alls eller göra slut och åka.
Är du inte lika gammal att åka på sån resa överhuvudtaget?

Dessutom har du ju tidigare varit otrogen mot henne enligt en tidigare tråd du skrev
(FB) Min tjej tycker att jag är kontrollerande
Senast redigerad av shimona 2022-02-05 kl. 18:15.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in