2006-06-20, 02:43
Bannlyst
när jag var 2 år åt jag upp nästan hela innehållet av pappas snusdosa. Dom ringde giftcentralen eller vad det heter; hällde i mej mjölk och grädde. Spydde ingenting. I övrigt inga men efter det
Citera
2006-06-20, 03:59
Medlem
Har svalt både lös och portion, hade en stor lös uppe och drack råka svälja allting hände ingeting efter måde inte illa. Svalde portionsnus för att jag ville testa kändes som om man svalde en snigel slämig och äckligt. Men inget illa mående då heller.
Citera
2006-06-20, 04:03
Bannlyst
Jag har snusat löst i 20 års tid och aldrig lyckats somna med en prilla inne. Hur bär ni er åt? Då man känner att sandmannen håller på att vagga en till söms så lägger man ju slött ut prillan på nattduksbordet!
Citera
2006-06-20, 06:08
Medlem
plask_boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LyxRonk
Jag har snusat löst i 20 års tid och aldrig lyckats somna med en prilla inne. Hur bär ni er åt? Då man känner att sandmannen håller på att vagga en till söms så lägger man ju slött ut prillan på nattduksbordet!

Somnar medvetet med snus ibland bara för att jag tycker det är ett skönt sätt att somna på. Mums.
Citera
2006-06-20, 06:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av plask_boy
Somnar medvetet med snus ibland bara för att jag tycker det är ett skönt sätt att somna på. Mums.

Brukar du spruta dig själv på magen också, för att det känns skönt? Sedan sitter du där med kladdet och det roliga är över.
Nöjet med ett snusinsomnande kan aldrig uppväga förtretet med ett uppvaknande med brun kudde, ansikte och lakan.
Det är gott att bajsa ner sig också, men man avhåller sig pgr av konsekvenserna.
Citera
2006-06-20, 07:25
Medlem
plask_boys avatar
Citat:
Brukar du spruta dig själv på magen också, för att det känns skönt? Sedan sitter du där med kladdet och det roliga är över.
Nöjet med ett snusinsomnande kan aldrig uppväga förtretet med ett uppvaknande med brun kudde, ansikte och lakan.

Jag kan ju säga direkt att jag inte har några bruna fläckar på mina lakan. Antar att jag sväljer snussaften i sömnen. Sen har jag en tvättmaskin också, så om jag ngn gång skulle vakna upp med en brun fläck på kudden så skulle jag tvätta mina lakan, du kanske också borde testa det? 60% brukar funka för mej.

Citat:
Det är gott att bajsa ner sig också, men man avhåller sig pgr av konsekvenserna.

Ja, vad du gör på din fritid är ju helt upp till dej.
Citera
2006-06-20, 08:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av plask_boy
Jag kan ju säga direkt att jag inte har några bruna fläckar på mina lakan. Antar att jag sväljer snussaften i sömnen. Sen har jag en tvättmaskin också, så om jag ngn gång skulle vakna upp med en brun fläck på kudden så skulle jag tvätta mina lakan, du kanske också borde testa det? 60% brukar funka för mej.

Jag håller det för otroligt att du lyckas kombinera ditt vanemässiga snusinsomnande med fläckfria lakan. Du blåljuger helt enkelt.
Den bistra sanningen är att du ofta vaknar upp med en brun munregion och nersmuttsade sängkläder, och detta endast för att du inte lade ut snusen innan insomnandet som vilken civiliserad människa som helst.
Skäms!
Citera
2006-06-20, 13:45
Medlem
plask_boys avatar
Citat:
Jag håller det för otroligt att du lyckas kombinera ditt vanemässiga snusinsomnande med fläckfria lakan. Du blåljuger helt enkelt.
Den bistra sanningen är att du ofta vaknar upp med en brun munregion och nersmuttsade sängkläder, och detta endast för att du inte lade ut snusen innan insomnandet som vilken civiliserad människa som helst.
Skäms!

Alltså, det ovanligheten om jag dräglar i smömnen. Mina lakan är vita och fria från bruna fläckar. Och dessutom tror jag faktiskt att majoriteten av de som snusar ngn gång har somnat med en snus, förutom du då. Så jag antar att vi helt enkelt inte är civiliserade människor i ditt tycke.
Citera
2006-06-20, 19:52
Medlem
Har snusat i många år och vart rejält jävla packad så ja knappt vetat vad jag heter innan jag har lagt mig men ja har alltid fått ut prillan ändo. Men har flera kompisar som lyckats somna med en prilla inne så ja tror nog faktiskt att ganska många nån gång lyckats omedvetet..däremot fattar ja inte hur man kan göra det medvetet?
Citera
2006-06-20, 20:09
Medlem
filofaxs avatar
Somnat en gång med en snus inne över skolböckerna.. Vaknar och letar förfärat under läppen efter prillan, men borta är den och magen kändes mysko. Äckligt. Har svårt för ettan efter händelsen.
Citera
2006-06-20, 20:15
Medlem
Jag har ätit en hel snusdosa på fyllan.
Fick om jag minns rätt 200 kronor för det..

Dock så vräkte jag inte i mig den på en gång, utan jag tog en prilla då och då o blandade i groggen (portion snus), så vart man ju fullare och fullare (enklare och enklare)

Köpte sedan mer sprit för pengarna och deckade
Citera
2006-06-20, 20:19
Medlem
palefaces avatar
små och oförståndiga var jag o en polare när vi var små. Jofan vi skulle koka snus sagt o gjort, i med en halv dosa grovt lös i kaffekokaren! fan va det smaka illa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in