• 2
  • 3
2022-02-04, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lanegan
Både alkohol och Lyrica skulle jag säga. Beroende på dos. Men mest av allt blir jag enormt kåt av Lyrica och försöker charma alla kvinnor

Lyrica blir man väl bara vinglig av? Jag har inte märkt av personlighetsförändring av lyrica eller gabapentin. Alkohol däremot..
Citera
2022-02-04, 09:08
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgViking
Rök weed om ni villl varar er själva

Man känner sig ju förstås verkligen som "sig själv" när man röker weed, men de polare jag haft som börjat röka regelbundet har blivit totalt förändrade. Lite loja, mesiga och oändligt självupptagna. De kommer inte vidare. Förblir tonåringar.

Tjackpundare kan bli ganska normala om de blir rena, men weed-rökare är förändrade för livet.
Citera
2022-02-04, 09:16
Medlem
Långsiktigt, tjack.
Kortsiktigt är svårare kanske LSD, PCP, alkohol, kola..
Citera
2022-02-04, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haagersten
Långsiktigt, tjack.
Kortsiktigt är svårare kanske LSD, PCP, alkohol, kola..

Hur bryter tjack ner ens psyke/personlighet? Har bara testat ett par gånger och ruset var helt okej men det var förjävligt att inte kunna sova på några dagar.
Citera
2022-02-04, 12:18
Medlem
Håller med om att amfetaminer är mer förändrande på lång sikt. Alla vet väl att gamla tjackisar alla beter sig på ett liknande sätt.
Benzo är dock mest personlighetsförändrande drogen under tiden ruset pågår. Har själv blivit knivhuggen av en normalt ganska snäll kille som käkade för mycket benzo och flippade ur totalt.
Citera
2022-02-05, 01:26
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Rökmixarna gjorde mig konstig, i alla fall de som kom på senare tid.
Citera
2022-02-05, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoodlummartelo
Håller med om att amfetaminer är mer förändrande på lång sikt. Alla vet väl att gamla tjackisar alla beter sig på ett liknande sätt.
Benzo är dock mest personlighetsförändrande drogen under tiden ruset pågår. Har själv blivit knivhuggen av en normalt ganska snäll kille som käkade för mycket benzo och flippade ur totalt.

Oh jävlar... jo benzo lär väl toppa de flesta listorna när det kommer till denna frågeställning. Men han måste väl även ha druckit lite?
Citera
2022-02-05, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballongmannen2
Oh jävlar... jo benzo lär väl toppa de flesta listorna när det kommer till denna frågeställning. Men han måste väl även ha druckit lite?

Jo benzo och alkohol var inblandat och möjligtvis att han även tagit lite tramadol och tjack den kvällen.
Citera
2022-02-06, 17:30
Medlem
dramagouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballongmannen2
Kan man inte också bli helt flippad på dem om det slår över till det aggressiva? Att man skadar andra/sig själv?

Jovisst så kan det säkert bli.
Dock har dom förändringar jag sett hos folk inklusive mej själv bara varit av god natur.
Citera
2022-02-06, 18:25
Medlem
Kanske inte att jämföra med knark och alkohol, om man går till dopingpreparat så finns Trenbolon. Den skall kunna påverka personligheten något enormt. Finns personer som brukat det mesta i dopingväg i många år och betett sig mlm stabilt, som ändå blivit skeva i skallen när de hoppat på Tren.

Den skiljer liksom ur sig bland den gruppen droger. Folk utvecklar paranoia, förhöjd libido, aggressionsutbrott, depression osv. på andra preparat men inte alls som på Tren. Allt det där, fast värre. Dessutom börjar de böga med transor, detta från att varit helt straight. Det finns åtskilliga personer som berättar om en stark dragning till transor just på tren, så det verkar vara en vanlig biverkan.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in