Jag kände inte till namnet analflik, men när du beskriver det så träffade jag en tjej ett tag som hade det. Hade aldrig sett det innan och absolut inget som påverkade hur tänd jag var på henne.
Att nämna det innan skulle bara framstå som konstigt då det verkligen inte har någon som helt betydelse för en vettig man.
Berättar du att din flik får dig att må psykiskt dåligt så lär de operera bort den. Vem vet annars, din kille kanske kommer gilla att kittla dig i analfliken.
Jag vågar påstå att män generellt inte bryr sig om sådant (om de ens noterar det) och det lär inte inverka på varken sexliv eller någons intresse.
Edit: Däremot kan det inverka negativt på ditt sexliv om du nojar om det. Se dig omkring på alla fula människor som trots sina fejor har sex, tror du någon liten hudflik baktill spelar roll?
Senast redigerad av Europe 2022-02-01 kl. 19:47.
Det bästa tror jag är att du är ärlig och tar upp det direkt när ni träffas. Säg det öga mot öga så blir det inga överraskningar och pinsamheter senare.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!