2022-02-01, 16:07
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Bilar är väl spårbara? Och fogden lär väl anmärka på att pengar kom in och sedan försvann? Men om jag spelar med är ju bilar dumt.

Bilar ska väl ägarregistreras osv. Ska du då få till två ägarbyte frå fredag till måndag? Ta ut pengarna och lagra dem hos en vän eller så måste väl ändå vara enklast? Och sedan ha dem cash vid behov?
Citera
2022-02-01, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulsmurf2
Bilar är väl spårbara? Och fogden lär väl anmärka på att pengar kom in och sedan försvann? Men om jag spelar med är ju bilar dumt.

Bilar ska väl ägarregistreras osv. Ska du då få till två ägarbyte frå fredag till måndag? Ta ut pengarna och lagra dem hos en vän eller så måste väl ändå vara enklast? Och sedan ha dem cash vid behov?
Uttagsgränsen är väl jäkligt låg? Utanför bankens öppettider blir det svårt.
Citera
2022-02-01, 16:27
Medlem
guld
Citera
2022-02-01, 16:30
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se33
Beställ grafikkort, gärna som inte ens finns i lager. Betala direkt, efter helgen så avbeställer du!
Nu finns det ju grafikkort i alla möjliga prisklasser men blir det inte ganska många för 150k?
Citera
2022-02-01, 16:52
Medlem
RoadToPerditions avatar
Swisha pengarna åt någon i familjen/kompis.
Citera
2022-02-01, 17:16
Medlem
Som några säger redan: Swisha polare, ta ut det du kan i bankomat, köp guld. Bättre än att köpa mobiler är såklart att köpa presentkort (typ ElGiganten) som du sedan kan sälja.

Sätt in pengar på div spelbolag. 5000 in på LeoVegas, Unibet, SvS, ATG osv så kan du ta ut en lax i taget när du behöver. Kalle mäter inte ut där.
Citera
2022-02-01, 18:10
Medlem
Sonny00s avatar
Heroin av bra kvalitet. Det köper jag alltid när jag vunnit storkovan på poker. Eftersom jag inte använder det själv så är det ingen risk med att ha det hemma.
Citera
2022-02-01, 18:40
Medlem
lolliances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melamela
Som några säger redan: Swisha polare, ta ut det du kan i bankomat, köp guld. Bättre än att köpa mobiler är såklart att köpa presentkort (typ ElGiganten) som du sedan kan sälja.

Sätt in pengar på div spelbolag. 5000 in på LeoVegas, Unibet, SvS, ATG osv så kan du ta ut en lax i taget när du behöver. Kalle mäter inte ut där.

Dom flesta bolagen har att du måste omsätta insatta belopp minst en gång, så den summan kommer förmodligen att minska då.

TS:
Jag hade "köpt" mig en mindre skuld hos kronofodgen för att leva självständigt
Citera
2022-02-01, 20:06
Medlem
Rolex. Rätt model och du går plus
Citera
2022-02-01, 20:55
Medlem
Rolex Submariner Date, går på ca 150k. Och de går bara upp i värde.
Citera
2022-02-01, 21:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chokladkaka69
Har haft bitcoin innan. Har bara haft problem med det. Tog 2.5 månad att ens få ut pengarna från binance
Då är det Binance och inte Bitcoin du haft problem med. Bitcoin kommer öka 100% i värde i år.
Citera
2022-02-01, 22:39
Medlem
-köp bitcoin.
-swisha till olika kompisar som tar ut cash och ger dig
-köp guld. Guldhalsband i 24k tappar bara nån tusenlapp på begagbadmarknaden.
-köp guldtackor.

köp några nya iphones.
Har du kvitto på dom tappar du typ bara 500kr styck om du säljer på blocket.

köp valuta på forex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in