Elak frga; Jag har aldrig haft sex med *** syster/bror...
Jag har aldrig fantierat om sex med *** mamma/pappa...
Jag har aldrig raggat p *** flickvn/pojkvn...
Elak frga; Jag har aldrig haft sex med *** syster/bror...
Jag har aldrig fantierat om sex med *** mamma/pappa...
Jag har aldrig raggat p *** flickvn/pojkvn...
kan bli lite kul...
Dessa med flera frn trden (Timmyy gjorde en insats =)) ska testas i helgens dimma nr jag festar med vartenda polskt tjackluder jag kan f tag p!
Leken r ganska rolig om det bara r singlar nrvarande... Par som r med brukar skruva p sig och tycka att det r obehagligt (fr man har ju definitivt inte berttat hela sin sexuella historia fr ens partner)
Leken r ganska rolig om det bara r singlar nrvarande... Par som r med brukar skruva p sig och tycka att det r obehagligt (fr man har ju definitivt inte berttat hela sin sexuella historia fr ens partner)
Kanske inte s kul om man fr veta att ens partner blivit gangbangad av Planja Basktets seniorer
Finns alltid de dr frgorna som r obehagliga fr alla dr man vet att flertalet ljuger, exemplvis hur mnga har onanerat/runkat idag, eller har ni knullat senaste veckan? Frgor som kan minska ens chanser att f till det med nn i sllskapet under kvllen.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!