• 4
  • 5
2022-02-01, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Ja, jag tror det kommer. Vi har nåt en vändpunkt. Inte enbart pga Ryssland men vi får tacka för varningen.
Vi har inte nått en vändpunkt, vi kommer aldrig nå en vändpunkt eftersom det skulle kräva en så glasklar uppvisning på våran sårbarhet att den hade förgjört eller gjort oss fullkomligt maktlösa (läs: ett Blitzkrieg eller en komplett militär invasion och fråntagning av våra mänskliga rättigheter). Någonting annat än det kommer aldrig någonsin ha möjlighet att dra ner ögonbindeln och motivera en tillräckligt stor andel av befolkningen att börja agera.
Än mer deprimerande är det faktum att även om det mot alla möjligheter skulle inträffa måste vi även hemlighetsgöra det fullkomligt för att ens ha en chans att ta igen årtionden av utveckling utan att vi helt enkelt blir stoppade att göra så.

Det är bara att inse att Sverige sattes i schack matt för årtionden sedan. Sök er till en annan nation eller ännu bättre, sluta tänk i termer om nationer och tänk på er själva och eran familj vilket är där människans sanna lojaliteter ligger och alltid har gjort. Sluta vara en träl åt kungar eller löneslav åt politruker. Ta det ni vill ha och det eran familj är värd i den kapacitet som eran moral tillåter.
Citera
2022-02-01, 01:47
Medlem
En skum kille. Skulle inte förvåna mig om han tillhörde ryska ambassaden på något sätt.
Citera
2022-02-01, 11:43
Medlem
Märkligt. Den samlade globalistmedian som i 99/100 aldrig beskriver en gm utifrån ras eller landstillhörighet har inga som helst problem att skrika ut att det minsann var en rysk medborgare som flög med drönare. Tänk om msm kunde vara objektiva och alltid ha som standard att benämna gms kön, ras och landstillhörighet.
Citera
2022-02-01, 15:13
Medlem
Mongoprofetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenmoert
Herregud. Mannen är född i Ryssland men har Svenskt medborgarskap. Samtliga medier undanhåller givetvis detta.

Hade det inte varit för masspsykosen för att få in oss i Nato hade ingen brytt sig om en turist som tar bilder men nu har man äntligen sett en "ryss" och fått upp krigsrubrikerna. Bara I Sverige...

Hahaha, det stämmer. Ryssen kommer!
Verkligheten är dock att ryssen kommer inte.
Citera
2022-02-01, 16:01
Medlem
fattyacids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megabambino
Hur långt kan man flyga en sån där drönare med propellrar? Måste man vara hyggligt nära objektet man ska flyga över, t.ex. Drottningholm eller går det att vara långt ifrån?

Du kan vara ganska långt ifrån med en hyfsad drönare. Med min kan jag åtminstone vara en 7-8 km ifrån utan problem.
Citera
2022-02-01, 16:05
Medlem
De här drönar rapporterna som medierna rapporterat om, kanske är någon liknande person bakom detta och som har lagt upp filmerna på Youtube.
Om man söker så kanske man hittar dem.
Har själv sett drönare tidigare över ett annat slott som kungen brukar vistas på.
Den gången var det en personal som flög drönaren.
Citera
2022-02-01, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fattyacid
Du kan vara ganska långt ifrån med en hyfsad drönare. Med min kan jag åtminstone vara en 7-8 km ifrån utan problem.

Tack. Då kan man alltså ledigt flyga en repa över slottet och försvinna.
Citera
2022-02-01, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joltino
Drottningholms slott är ett av Sveriges största turistmål.
Kul bild SVT har lagt upp där man ser turister stå på trappen man kan även gå in i slottet kungen bor i den vänstra flygeln i bildens riktning.
Bättre fråga är varför kungen bor där men på somrarna flyr han ju till Öland. Han står väl inte ut med alla turister.

Denna rysshets som media håller på med och är det inte rasistiskt om han är ryss och i Sverige?
Vem som har rätt att kalla sig svensk osv är upp till media att bestämma.
SVT borde läggas ner eftersom de inte är opartiska.

Det hävdas att han var Ryskturist. Var ju även ryska ”turister” som förgiftade Skripal med Novichok i Salisbury.

” Two men named as suspects in the poisoning of a Russian ex-spy in the UK have said they were merely tourists.”
https://www.bbc.com/news/world-europe-45509697
Citera
2022-02-01, 18:18
Medlem
medlemsavgifts avatar
Drönarinspelningen borde släppas med blurr
Citera
2022-02-01, 19:14
Medlem
BillFuckingMurrays avatar
Det är bara en "drönare" om den saknar pilot och kör själv.
Övriga flygmaskiner har en pilot.
Citera
2025-09-01, 14:18
Medlem
Jag hittar inte målnumme ri tråden, ngn som sitter på det?
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in