2006-06-17, 18:42
Bannlyst
Vad sjutton håller tjeckien på med då?

0-1...

Är ghana ett bra lag eller?

sist jag kollade så låg tjeckien rankade 3:a vilket man kan börja undra om det verkligen stämmer...
2006-06-17, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brofsteel

0-1...

sist jag kollade så låg tjeckien rankade 3:a vilket man kan börja undra om det verkligen stämmer...
Visst är Ghana ett bra lag det bevisade de dessutom mot italien. Deras mittfält med Essien och Appiay (stavning) håller hög klass.
Tjeckien saknar uppenbarligen Koller mycket i sitt spel. Lokvenc (stavning) har ju inte gjort mycket rätt hittils iaf.
2006-06-17, 19:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kaiseremil
Visst är Ghana ett bra lag det bevisade de dessutom mot italien. Deras mittfält med Essien och Appiay (stavning) håller hög klass.
Tjeckien saknar uppenbarligen Koller mycket i sitt spel. Lokvenc (stavning) har ju inte gjort mycket rätt hittils iaf.

Jag höll dock tjeckien som det bättre laget, men är det så att inte koller spelar så blir de väl mänskligare antar jag...

Trökigt, för vem vill se ghana och italien gå vidare?...Inte jag iaf!
2006-06-17, 19:20
Medlem
Aardwarks avatar
Varför lägger du den inte i Fotbollsforumet? Och Tjeckien var #2 i världsrankingen enligt SVT, trodde faktiskt de var lite längre ner.
2006-06-17, 19:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aardwark
Varför lägger du den inte i Fotbollsforumet? Och Tjeckien var #2 i världsrankingen enligt SVT, trodde faktiskt de var lite längre ner.

jo det kanske var dumt, men sport funkar väl oxå...?

2a på världsrankningen...Det säger antingen en hel del om kollers betydelse för tjeckien eller hur opålitligt fifas rankningssystem är...

hursomhelst så ser det ut som att de går emot en förlust...Vilket kan bli jobbigt med Italien som sista motståndare...de är förvisso redan klara men ändå...
2006-06-17, 19:28
Medlem
P.Gs avatar
Dålgit dömt av domaren vid straffen. Straffläggaren skulle inte ha haft gult kort, han msisförstod ju hela situationen.
2006-06-17, 19:30
Medlem
Aardwarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Dålgit dömt av domaren vid straffen. Straffläggaren skulle inte ha haft gult kort, han msisförstod ju hela situationen.
Domaren är ju halvt värdelös, Essien (stavning?) skulle inte heller ha kort i första halvleken.
2006-06-17, 19:32
Bannlyst
Jag tycker de flesta domarna har varit mer eller mindre katastrofalt kassa än så länge....
2006-06-17, 19:34
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brofsteel

0-1...

Vad sjutton gör du då? Postar i fel forum ta den i fotboll i stället
ok? /Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in